Příjemně ovladatelná motorka, která dokáže být mírná jako beránek, ale i agresivní jako sršeň. Záleží, kdo na ní sedí.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000 SX: důvod neuveden
BMW R 1200 R: důvod neuveden
První dojmy - První dojmy? Vzhledem k tomu, že moje předchozí motorka byla Honda NC 700S, tak první co jsem si říkal bylo, že to jede jako debil. Taky mě celkem příjemně překvapil zvuk - kultivovaný, ale když je potřeba, tak o sobě dá vědět.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi
Recenze
Když přišel čas na přelomu let 2015/2016 na změnu motorky, tak jsem jako majitel Hondy začal hledat ve vodách této značky. Bohužel mi v kategorii naked, kromě trochu zastaralé CB1000R, neměla Honda co nabídnout. Takže začal průzkum trhu i u ostatních značek a MT-09 byla na první pohled velký favorit. Zvažoval jsem ještě něco víc cestovního, ale vzhledem k tomu, že na delší cestu vyrazím sotva jednou za rok, přiklonil jsem se k čistému náhači. Od 5.3.2016 jsem tedy majitelem MT-09.
Nahatá motorka patří na silnici a tam se taky MT-09 cítí nejlépe. Motor je příjemně pružnej a nemá problém se posbírat i od spodních otáček. Ovladatelnost je podobná jako u NCéčka, takže motorka je celkem hravá. Jen se musí citlivě s plynem, protože při ostřejším otočení s plynovou rukojetí má MT-09 tendenci škubat - zvláště potom při nejostřejším režimu A.
Super Bike! A krásná barva!!! Užívej...