Chtěl jsem Tracera v této barevné kombinaci a to se podařilo včetně servisní knihy atd..
Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - Perfektní a seriózní přístup
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000 SX: důvod neuveden
První dojmy - Chtěl jsem moderní a pohodlný stroj, na kterém se dá cestovat, ale také aby to mělo trochu koule a dala občas jet v zatáčkách trochu palba. Myslím, že se mi to touto volbou splnilo a Yamaze se opravdu povedl zábavný a silný motor. CO platí opravdu O této motorce JE TOTO: na foto vypadá trochu jako vysoká a hubená koza a na žádné foto se mi nelíbí. Ale na živo vypadá úplně jinak, mohutná, krásná a pro mě srdeční záležitost...kdo by to řek...
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo už má něco najeto. Pro mě
Doplňky na motorce - Originál boční tašky Yamaha
Plexi Ermax
Zobák pod světla
Upravený držák SPZ
Prodloužený zadní blatník
Modré páčky
Kompletní výfukový systém Mivv
Recenze
Chtěl jsem moderní a pohodlný stroj, na kterém se dá cestovat, ale také aby to mělo trochu koule a dala se občas jet v zatáčkách trochu palba. Myslím, že se mi to touto volbou splnilo a Yamaze se opravdu povedl zábavný a silný motor.
Jak jsem psal výše, zatím najeto 09-tkou cca 150Km. Jezdím již docela dlouho ( R6, R1, ZX6R, VFR,...atd.), tak mě hned při první jízdě zajímalo, jak je to vlastně s tou maximální rychlostí a kmitáním řídítek ve vyšších rychlostech, jak tu někdo psal. Při převozu domů jsem jel po D11, kdy mi první půlku pršelo(přesto můj úsměv v helmě nepohasl , ba naopak), po té co začala silnice osychat jsem tam měl hned 220km/hod a motorka byla úplně v pohodě a počítám, že na 240 by šla určitě., Bohužel už jsem byl skoro v Praze, takže mi to provoz nedovolil. Ale 170-180km/hod je úplně v pohodě i se standardním plexi. Oproti VFR 800 vtec je to lehoučký a samozřejmě je tam trochu více cítiti boční vítr. Na druhé straně, kdo chce jezdit po dálnici hodně přes 200, koupí si asi jiné moto .
Co se týče posedu, tak to je prostě paráda. Žádná váha na rukou a pro někoho, kdo jednou za měsíc vyjede a hned tam naloží cca 500-1000km, úplně ideální moto. Než začalo pršet a najel jsem na dálnici, tak jsem si vyzkoušel i zatáčky a opět super. Dá se kupodivu krásně vysednout a ty výjezdy ze zatáčky... . Už se těším na režim sport, tak snad o víkendu.
Více dopíšu, až s ní něco více najedu. Tak po dvou letech a 15 000 Km (víc bohužel čas nedovolil):
Tracer je opravdu, ale opravdu super motorka. Dá se s ní jet neskutečná pila v zatáčkách a ten motor je opravdu návykový. Letos moto dovolená, kdy jsem najel za 5 dnů cca 3 500 km (Rakousko, Itálie, Francie, Německo) 10-12 hodin denně v sedle. Z toho polovina okresky (úžasné) a polovina dálnice. Na moto zadní kufr Shad 58L a bez problémů se s tím dá jak motat ve městě a v zatáčkách, tak v klidu dálnice mezi 160-180km/hod. Žádné chvění řídítek se nekoná, tak že nerozumím některým strašpytlům, kteří kvůli tomu pořád zakládají diskuse
Pokud člověk jede sám, tak se dá v Německu jet stabilně +-200 km/hod. Loni se ženou za 3 dny 2 500 km, plně naložená moto (opravdu plně) a cestování nádherný i ve dvou. Lehce se vodila a to jsme byly v hornatých zatáčkách, proti kterým je passo Stelvio brnkačka (kdo byl, tak ví o čem mluvím).
Kdo se nechce vzdát sportovního ducha na motorce a rád tam občas hodí nějakou turistiku, Tracera opravdu doporučuji. Pokud se koukám do nabídek, tak za ty peníze nic lepšího na trhu není.
Super , ať slouží čekám na 2018
Pěkná, přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dělá jenom radost