Honda VTX 1300R , dovoz z USA ve 2013
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki C1500 Intruder: Tak nějak jsem se zakoukal do VTX... a trochu recenze.
První dojmy - Včera večer jsem ji přivez po ose, cca 110 km za tmy, tak trochu opatrnější jízda. První dojem - nějak se mi zdá " tvrdá ", mám ještě Intruder C 800 r.v. 2009 a ta je tedy pohodlnější. Nevím, původní majitel dal dozadu tlumiče Progresive 412, tak se musím podívat na nastavení, nemáte s tím někdo zkušenost? Jinak ale sedí jak přikovaná, to mě překvapilo, lehce ovladatelná. A ještě se mně zdá, že je dost " hlasité " řazení ( najeto 43000 km ), ale asi jde o zkušenost, nechvátat ...
Motorku bych doporučil pro - Nemám s ní zatím zkušenost, já se vždy do něčeho zakoukám a musím ... , tak snad během příští sezóny.
Doplňky na motorce - Malé plexi, padáky, zadní plotny, Cobra dragsters, vyhřívané rukojeti a sedák,nějaké LED osvětlení,ale to půjde asi pryč...
Recenze
Hodnotit nějak více nemohu, prostě zatím nic nenajeto...
Ale aspoň po těch 110 km - na místě horší ovladatelnost (330kg ), při jízdě ovladatelnost OK, horší brzdy - snad se to trochu zlepší výměnou destiček.
VTX je
určitě se přidej do facebookové skupiny Honda VTX CZ/SK
Re: fanek007 - díky za poznatek, kouknu na to. Každopádně mě čeká ji dostat " pod kůži " a zvyknout si na ni, už se těším a třeba se i ty pocity změní, přece jenom jsem na ni najel jen nějakých 110 km, tak uvidím.
Všem přeji krásné Vánoční svátky a do příští sezóny jen bezpečné a pohodové kilometry
Krásná mašina
Ať slouží!
Vycházím z toho, že tlumiče netečou.
Každopádně, co se těch tlumičů týče.
Progressive Suspension 412 se dělají se dvěma tuhostma pružin - STANDARD a HEAVY DUTY. Pokud máš tlumiče nastavený na 1. stupeň a mašina je pocitově moc tvrdá, mohlo by to být tuhejma pružinama. Přímo na pružinách by měly být natištěný čísla definující tuhost pružin. Pokud je tam natišteno 210/250, jsou pružiny STANDARD, pokud je tam 270/315, jsou pružiny HEAVY DUTY (víc tuhý). Pokud tam není natištěno nic, tak nevim
Re: Lucky_Boy - díky za info. Jen ty tlumiče, koukal jsem na to a jsou úplně povolené, tedy dle mého na co nejměkčí, tak nevím, proč se mně to jeví tak tvrdé, tedy skákavé. Zkusím je ještě vyměnit za originál ( dostal jsem je k mašině) a uvidím rozdíl.
Řazení je v cajku, u téhle motorky to prostě tak je a tlumič byl asi nastavený na hmotnost průměrného Američana