Po dlouhém hledání a přemlouvání sebe sama kolik dát za motorku jsem nakonec konečně pořídil nedostatkový objem s málo mth. Chtěl jsem zkusit po X-letech 2T. Povedlo se a ještě k tomu EXC 200. Poslední modelová řada EXC 200, rok 2016,
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 300: Absolutně nevyužitelný potenciál výkonu motorky, snad i na Neutrál tahá za ruce... Na mě až moc brutální výkon = spousta rozlámaných plastů či kostí.
První dojmy - Po nastartování, mírné vibrace do řidítek a stupaček jako u každýho 2T, nic dramatického. Kouř a vůně z koncovky. Kratké kvalty (dáno řetězovkou 14-50), ochota zatáčet, držet stopu, pružný motor. Práce se spojkou. Honilo se mi hlavou co jsem si to pořídil. Teď musím konstatovat, že nechápu proč jsem pořád jezdil 4T. Je to prostě super poježdění. Doporučuji.
Motorku bych doporučil pro - Hobíky, profíky
Doplňky na motorce - Kryt zadního kotouče, kryt předního kotouče, kryt motoru, kryt víka spojky, výztuhy na chladiče, polepy na nádrž a kyvku, kryt kolene, kryty pěstí, madlo, blástry, mřížka předního světla, silnější duše, FMF koleno, protiskluz sedlo BUD
Recenze
Motorku nyní rozebírám a připravuji na sezónu. Časem přijdou na řadu nějaké doplňky, aby vydržela nějaký ten nechtěný pád.
4 mth. Je to prostě bomba. Na enduro po cestách, v lese proplejtačky mezi stromama prostě bomba. Jede na delší kvalt, krásně táhne, motá se mezi stromama, netrhá se zadní kolo, nechce urvat ruce za každou cenu.
Po pár mth nainstalováno koleno FMF a připadám si jak na jiné motorce, doporučuji. Olej v převodovce max do 8 mth Motul 15W50, olej do benzínu Motul 800 2T, 1:40
Na MX trati se neztratí i tady funguje vše jak má, trošku se nakliká a není co dodat.
Originál výztuhy na chladiče se vyplatily. Dva pády a dvakrát totálně ohlej chladič. Proto jsem je vyhodil a koupil si nové, co jsou mnohem lépe (klasicky) řešené. Origo výztuha se debilně opírá o chladič a při pádu to bere chladič sebou (porovnat můžete v galerii)..
Přesně tak
Jsou to šroty od KTM
Hold se v motorkách vyznáte a jezdíte dokud to jezdí. Servis to nepotřebuje, jen lít benzín.
No, motorka hezká, ale mrknul jsem se do deníku a to jsem neměl dělat. Nějak si neumím představit, že bych měl každých 50 mth vrtat v motoru.
A vysypané plastové ložisko na spojce...
Můj synek tvrdí, že zkratka KTM znamená Každý Týden Motor. Asi se nespletl...
Máš to parádní a hlavně je radost se dívat, s jakou lehkostí na tom jezdíš Prostě...když na tom umíš, je vlastně fuk, na čem jezdíš Tak hlavně přeji dostatek volného času na jízdu
No doporučuji s levou nohou na zemi a s pravou na brzdě... a dělat takové kolečko kolem levé nohy (práce se spojkou, balanc tělem, brzdit zadní brzdou...) :D
Graham Jarvis style vs Tim Coleman
krása, jak si trénoval to zadní kolo?:)