Tentokrát jsem nakupoval trochu víc rozumem a namísto jednoválce jsem se rozhodl poprvé vyzkoušet dvouválec
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 650: Nejdříve nebyl k dispozici model, který jsem chtěl, a potom jsem přehodnotil využití motocyklu a začal koukat po něčem cestovnějším
První dojmy - První dojmy: Už mám za sebou prvních pár set km a jsem mile překvapen, jak se chová motor i podvozek :-) "První" dojmy: Motorka delší dobu stála, takže se jí musím ještě pověnovat, ale předchozí majitel o ni dobře pečoval, takže pocit z koupě dobrý
Doplňky na motorce - Moje: Turistické plexi (54 cm), centrální stojan // Koupeno s: 3 kufry (s nosiči), padací rám, vyhřívané rukojeti, větší šnorchl airboxu ze staršího modelu, 12V zásuvka, zvýšená řidítka (ta jsem zase snížil)
Recenze
Úvod:
Po pár letech bez moto jsem se chtěl vrátit na silnici, a zprvu jsem hledal nějakého jednoválce (enduro/supermoto). Jelikož ale nikdo v mém okolí podobné stroje nesedlá, tak jsem se rozhodl udělat kompromis a vzít něco mezi - něco na blbnutí ale i na delší cesty.
Motorku jsem koupil dobře vybavenou a v pěkném stavu, ale ještě mě čeká připravit ji na sezónu. Momentálně jsem v zahraničí a tak se těším na návrat a na to, až bude ready stroj i počasí
Pokračování:
Moto už je více méně v ready stavu, kromě spotřebních záležitostí a kapalin tam bylo ještě pár věcí k pořešení.
Jednak pořádně vyčistit brzdové třmeny, protože pístky se už skoro nehýbaly. Obešlo se to bez nových tesnění.
No a druhak pořešit chování karburátorů - zdálo se, že je bude potřeba důkladně vyčistit a seřídit, nicméně jsem potom objevil špatně zapojenou přírubu sání. Po jejím zapojení bylo už vše v pohodě.
Suma sumárum:
Motorka se zdá být jako ideální "udělá to všechno" vozítko. Delší přejezdy i kratší palba, lehký terén a drsné zacházení. Dynamický stroj...
Honda je prostě Honda. Za mě jasných deset.
Paráda