Jeden z nejstarších dochovaných kusů z prvního roku výroby.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Nejezdí a ani po opravě moc jezdit nebude, prostě sbírková záležitost.
Motorku bych doporučil pro - Pro pracující úderníky na celoroční dojíždění do práce, prostě lidový stroj. Akorát dnes už ne za lidovou cenu...
Recenze
Když už se těm pionýrům tolik věnuji a mám jich dvacet, bylo celkem na pováženou, abych neměl žádného kloudného pařeza. Než-li skládat z vraků schopný kus a udělat z něho nablýskanou leštěnku, radši jsem šel cestou patinového originálu.
Byl jsem sice druhý, ale narozdíl od prvního zájemce, jsem tohoto krasavce nechtěl na celkovou renovaci. Prodávající veteranista to pochopil a dal mi tedy přednost. Takže je doma, stál sice ranec, ale dost se mi ulevilo a věřím, že kdybych váhal, bylo by už jen hůř...
Co bych dál k tomuto pařízkovi napsal.
Má na sobě nějaké ty šrámy z boje, ale má na ně nárok a nijak zvlášť je retušovat nehodlám. V každém případě ale opravím konec zadního blatníku a nahradím jeho vzpěru (originální mám nachystanou). Dále chci doplnit chybějící odrazku, držák baterií + kontaktnici, šroubek na předním světle, odkapovou misku karburátoru, chybějící spojovací materiál a víc už snad nic.
Do veterán klubu mě nechtěli, tak to na véčka stavět nebudu. Buď oživím (jiné) doklady psané na mrtvého, nebo to prostě nechám tak. Motorek na ježdění mám hodně a stejně jsem už dva roky na ničem nejel...
Víc psát asi nemá smysl. Koho pionýry a jejich detaily zajímají, ať navštíví mé stránky - tam už jsem toho napsal požehnaně. http://www.jawa-50.cz
pěkný kus
Tak ten je super!
Super kus
Díky chlapi, moje stránky jsou: http://www.jawa-50.cz