Je to univerzální stroj. Dá se s ním jet kochačka kolem komína, ale taky nabalit kufry a vyrazit přes půl Evropy. Bez problémů zvládne dát pěknou střelbu s jistotou, že kámoše na GSX-R rozhodně brzdit nebudu.
Motorka koupena od soukromě
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 Fazer: Objem ničím nenahradíš :-)
První dojmy - Padla mi do ruky i do oka na první dobrou. O tom, že to byla dobrá volba svědčí i to, že už mám druhý kus. První byl černý, ale bohužel nepřežil moji nezaviněnou bouračku. Hned jak mi sundali sádru, šel jsem si pro novou :-) Změna mě ani nenapadla.
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníka jsou vhodnější motorky. Jinak univerzální motorka pro všechny, kdo nemají problém vymanévrovat na parkovišti těch 250 kg.
Doplňky na motorce - Prodloužení zrcátek - vřele doporučuji. Na E-Bay za hubičku z Hong-Kongu.
Karbonový výfuk Laser DuoTone - vypadá dobře, má sytý, hutný zvuk a neváží metrák jako originál.
Filtr sání KN - ten chraplák při otáčkách 4000+ stojí za to
Teploměr oleje Koso - originál má jen kontrolku přehřátí. Prostě jsem ho tam chtěl mít.
Padáky LSL - geniální řešení. Ty pomocné rámy fakt nemusím...
Nosiče - nezbytnost pro cestování
Zásuvka - hodí se
Progresivní pružiny Wirth v přední vidlici - super, vřele doporučuji! Rozdíl jsem poznal okamžitě po namontování a prvním shození ze stojanu. Důvěrně známé potopení přední vidlice se nekonalo, jen lehké zhoupnutí. Moc na nich zatím najeto nemám, ale první dojmy jsou skvělé. Mašina se tak nepotápí při brzdění, je jistější v zatáčkách.
Zalamovací páčky Rutan - vypadají mnohem líp, příjemně se drží. Jen si s nimi nehrát za jízdy! Pinkal jsem si s ní, zůstala nahoře a já pak sáhl po brzdě a ona nikde... Tak bacha!
Recenze
O Banďákovi toho bylo napsáno moc a moc. Takže stručně:
Rám[ a povozek/b] - je bez připomínek, stíhá motor a na silnici se na limit nedostává. Odpružení jsem vylepšil na předku novými progresivními pružinami a zadek dostal tlumič z mého původního Banďáka s polovičním nájezdem. Obojí funguje na výbornou, podvozek působí jistějším a tužším dojmem.
[b]Motor - je super, mamutí krouťák dohání to, co papírově chybí na výkonu. Byť na brzdě naměřili nezanedbatelně vyšší výkon, než je napsaný v techničáku. Každopádně by se nějaký ten koník navíc vždycky hodil.
Brzdy - o brzdách se člověk dočte lecos. Je to tak, že chtějí pravidelnou údržbu (před sezonou a jednou během sezony vystříkat a vyčistit písty) a kvalitní desky. Požívám SBS 631HS na předek a SBS 631LS na zadek. Brzdí perfektně, nekoušou a nevadnou. Dávkování je v pohodě, i když na jeden prst to není. Ale dva stačí.
Zbytek - Sedlo. Ano, jak se píše, tak trochu klouže. Ale je pohodlné i pro spolujezdce a 400 - 500 km není problém. Kapotáž trochu odkloní vítr i když je pravda, že originál plexi moc větru neodvede (měřím 187 cm). Ale vysoké se mi prostě nelíbí. Ergonomie super, platí to stejné jako k sedlu. Hlavní stojan je cennou výhodou.
Spolehlivost - zatím 100%. Mám nejeto asi 65 000 km. Jen lít benzín, vyměňovat filtry a kapaliny a měnit gumy. Kontrola ventilů po 60 000 km byla jen kontrolou.
Spotřeba - 5-7,5 l podle stylu jízdy. Standartně tak 6-6,5 l. Těch 7,5 l už je jízda daleko za hranou zákonných limitů s plným využitím potenciálu motoru. Měřeno samozřejmě v Německu na dálnici
Mašina není třeba komentovat je to pěknej stroj a držák a recenze ta sedí takže
svatá pravda