PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bedla20
Vloženo 4.7.2019
Aktualizováno 4.7.2019
Zobrazeno 1 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Ano, opravdu je sportovně cestovní.Dá se jezdit tak i tak.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: důvod neuveden

První dojmy - Motorku jsem kupoval v únoru ,takže na žadný velký testování to nebylo. Trochu jsem se bál toho pověstnýho "škubání" při sepnutí V-tecu. Byl jsem ale mile překvapen. Cuknutí je takřka nepostřehnutelné, jen se změní trochu zvuk motoru a je znát nárůst výkonu. Projel jsem se cca 10 minut a bylo rozhodnuto. Beru.

Motorku bych doporučil pro - Nevím

Doplňky na motorce - Držák navigace, topcase.

Recenze

Původně jsem sháněl FZS 1000 ale v té době zrovna nebyla žádná rozumná nabídka. Jelikož můj první stroj který jsem vlastnil, byla VFR 750 r.v 1994, tak jsem pokukoval i po VFR 800 V-tec. Nedaleko od nás byla jedna k mání,tak jsem se na ní jel podívat.Bývalý majitel ( motomechanik) jí měl jen na cestování a na řádění měl jinou. Motorka byla řádně připravená na sezónu. Okamžitě mi padla do oka. Proběhla testovací jízda a bylo rozhodnuto. Je moje.
Jakmile přišlo jaro začal jsem jezdit. Všecho šlapalo jak mělo a vše nasvědčovalo tomu, že jsem vybral správně. Domluvil jsem si raději pro jistotu prohlídku V Hondě Lety ale termín byl až po plánovaném výletu do Alp.
Cíl byl jasný. Zell am see a druhý den GroSgloknerstraSe. Cesta proběhla v pohodě, motorka šlapala jek měla ale já zjistil že na postavu 198cm. není úpně vhodná. Křeče do pravého zápěstí byly hodně nepříjemný. Druhý den se přijelo na mýtnici GroSgloknerstrase a v motoru se začalo ozývat při klesání otáček jemné klepání. A dopr... Co se děje. A zrovna tady. Nééééé. Okamžitě jsem si vzpomněl na diskuse na téma "napínák rozvodového řetězu". OK jede se dál a uvidíme. Motor běžel jak má a klepání bylo jen občasné a slabé. Dojelo se domu cca 800 km a šla na servis.
Čekání až přijde verdikt se protáhlo na dlouhé tři dny. "Napínák rozvodového řetězu na zadních válcích" Takže klasika. Proběhla výměna, nechal jsem zkontrolovat vůle na ventilech, ty byly v pořádku a zběžnou prohlídku. Svíčky, filtr a tak nějak celkovej stav. Vše ok.Hurá. jde se jezdit.
Dnes je to tři roky co jí vlastním, najel jsem pouhých cca 5tis.km, sice již bez jakéhokoliv problému ale nyní se rozhoduju, zda jí prodám nebo koupím sadu s rovnými řidítky. Jak jsem již psal, tak bohužel při ujetí více km dostávám křeče do pravého zápěstí. Opravdu to není motorka pro vyšší postavy.(alespoň dle mého názoru.

.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puffybodie
puffybodie napsal 11.07.19 v 20:51 8b.

Riditka se podivej v Japonsku po tech jejich http://2.bp.blogspo...00P+-+Jap%C3%A3o.JPG , s tim se da trajdat cely den, ale lampy na STK/Dekra u nas by to nepustili, by jsi to musel co 4 roky sundat

Gahan37
Gahan37 napsal 11.07.19 v 12:48 10b.

Zkus nejdřív sadu zvýšení riditek na stávající typ než rovny...jinak za 3 roky 5t km je masakr , to snad je skoda prodávat za ty současný ceny vtec

marcel666vtr
marcel666vtr napsal 11.07.19 v 12:31 10b.

KALUP
KALUP napsal 06.07.19 v 23:04 10b.

dobrý,ať slouží

biosák
biosák napsal 04.07.19 v 21:54 10b.

Více komentářů



TOPlist