Pěkná ovladatelná motorka s nadčasovým designem, který se mi stále libí a zatím se mi neokoukal
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 796: důvod neuveden
První dojmy - Chtěl jsem motor V2 a když jsem ji viděl a pak i slyšel vrčet, bylo rozhodnuto. Ty jo super zvuk a super stav, to by byl hřích ji nevzít.
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce menšího vzrůstu, kteří chtějí motor V2 i s jeho nedostatky (vibracemi) a klady (pěkný zátah).
Doplňky na motorce - - koupeno již s laděným výfukem Leo Vince SBK, který dělá opravdu super zvuk, který mě dostal.
- zakoupeno již s padacími protektory na rámu
- (2015) dodělán klín pod motor, který jsem tam nechal dodělat ihned po koupi. Realizace firmou donar spol. s r.o. <http://www.piaggio-donar.cz/>. Mimochodem pomohli mi i s prohlídkou stroje, jeho převozem a prvním servisem. Maximální spokojenost.
- (2017) dokoupen lekce odnímatelný držák kufrů SW Motech EVO side carriers suzuki SV 650 S <https://sw-motech.com/en/bike/suzuki/SV650S/2007/WVBY/products/luggage/side+carrier/EVO+carrier/4052572026601.htm>. Dodáno přes Sumoto v Brně. Držák je sice drahý, ale hledal jsem něco, co lze během 2 minut sundat aniž by bylo na první pohled zřejmé že tam něco bylo. Za mě tedy maximálně splňuje účel, za kterým jsem to koupil.
- (2017) Boční kufry Kappa K22 <https://www.kappamoto.com/cases/Monokey/K22>. Chtěl jsem něco v přijatelné cenové relaci. Pro mě naprosto dostačující. Nicméně kvalita zpracovaní, zejména zámku kufru je diskutabilní. Je to holt celé pastové. Musím přiznat, že za tu cenu i tak trochu zklamání, nicméně plně funkční a nedostatky jsou znát pouze při sundávání kufru, je třeba jej celý otevřít i když by to mělo jít sundat i zavřené jenom s pootočeným klíčkem do polohy Release.
- (2019) Dodělána indikace zařazení rychlosti přímo do továrního originálního budíku (viz foto). Vše jsem dělal své pomocí, přičemž jsem se inspiroval se zde <https://www.youtube.com/watch?v=Pzvj8wLwQjo> příspěvkem motorkáře TeeRiver. Vše funguje k maximální spokojenosti. Po zapnutí klíčku a se na 10 sekund objeví údaj o napětí baterie, pak je již indikován zařazený rychlostní stupeň na volném segmentu displeje mezi ukazatelem hodin a teploty motoru.
- (2019) Dodělán Quickshifter. Po svezení na půjčením BMW R1200RS a Triumphu Speed Triple, jsem při surfování narazil na elektronický quickshifter od firmy HealTech Electronics <https://www.healtech-electronics.com/products/iqse/>. Tak jsem si řekl, že by nebylo špatné to mít i na svém domácím stroji. Po diskuzi na výstavě Motocykl 2019 v Praze s českým distributorem Pavlem Köhlerer (1-BIKE) jsem Quickshifter objednal a nainstaloval. Funguje opravdu skvěle.
- (2019) Přidán ještě SpeedoHealer v4 <https://www.healtech-electronics.com/products/sh/>. Motorka totiž v základu proměřuje cca 8 až 10%.
v plánu – zadní blatníček v barvě kapotáže pro ucelení vzhledu moto a ještě kryty motoru GB racing.
Sepsal jsem to sem pro inspiraci ostatním. Vím jaké to je shánět info o podobných vychytávkách, když to na té dané motorce nikdo nevyzkoušel.
Recenze
Zakoupeno v lednu 2015 od druhého majitele s nájezdem cca 11 500. Zatím pořád dostačující stroj. Máme spolu najeto cca 13 tis. km. Po prvních pár sezonách jsem se pustil do decentního vylepšení (viz výše).
Hrozně rád vidím, že ani po 7 letech nemáš potřebu měnit. Též si myslím, že jsem si vybral dobře. SV650 je parádní stroj. A díky za tipy! Ten adjustor tacha i ukazatel zařazené rychlosti určitě do budoucna zvážím. Nejdřív ale vymyslím držáky na kufry, abych mohl ujet někam do tepla.
Ať to i nadále parádně jezdí!
Máš jí super vyladěnou to se jen tak nevidí, určitě se budu inspirovat
Moc pěkné SVčko, ta modrá mu fakt sluší. Je vidět, že je v dobrých rukou, přeji šťastné km v sedle.
Díky zatím je s ní stále spokojenost. Jinak ten quickshifter pracuje fakt skvěle a spolehlivě.
I ten indikátor zařazené rychlosti funguje super a je pěkné že je integrovaný v originálním displaji.
povedený tuning! Nejvíc se mi líbí zvuk Leo vince a quickshifter.