Při zakoupení měl motocykl najeto 56075km. Zatím najeto jen 85 km a na špatných gumách.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: Přestože byl motocyklů Yamaha FJR 1300 daleko větší výběr, byla jejich cenová relace přes větší nájezd kilometrů daleko vyšší a BMW má víc technických vychytávek.
První dojmy - Hodnocení bude až po větším nájezdu. Stručně: tahá jako blázen, výborné brzdy, pohodlně se sedí, převodovka oproti Japoncům zaostává, budu si muset zvyknout na ovládání blinkrů, občas se mi stane, že zatroubím...
Průměrná spotřeba - 5.60871 l/100km
Recenze
Zatím nemohu pořádně hodnotit, zkušeností je málo. Nejdřív musím přezout pneumatiky, ty co jsou na stroji, jsou sjety ve tvaru květináče. Od prodejce jsem s motocyklem dostal i pár nových pneumatik. Jak jsem již napsal, zatím najeto jen 85 km, zvykáme si na sebe, ale můj batůžek je spokojený, pohodlně se ji sedí, lépe přes mne vidí, jen budeme muset dokoupit zadní kufr. Přesto, že něco váží je dobře ovladatelná a nedělají ji problém zatáčky. Víc informací až po větším nájezdu.
Edit: 02.12.2021 - s motorkou mám najeto cca 20.000 km, jízdním vlastnostem velmi prospěla výměna pneumatik, nechal jsem tam dám Pirelli Angel GT II, skvěle sedí na silnici, drží i když ještě nejsou zcela zahřáté, na mokru odvádí též dobrou práci. Nastavení podvozku díky paralever a telelever je výborné, na silnicích s horší kvalitou povrchu to ocení každý jezdec. Odezva na plyn je adekvátní, ale nejvíc je znatelná v otáčkách nad 4000 ot/min., přidáte plyn během chvíle jste na 5000 ot/min., motor dostane jiný zvuk a motorka vás pošle rychle vpřed. Spotřeba je kolem 5,62 l/100 km, na nádrž tak najedete cca 400 km. Předesílám, že z 99% jezdíme ve dvou a plyn nijak neškrtím, při jízdě v jednom a ohledu na spotřebu by se možná dalo najet na nádrž i o něco víc. Motorce snad lze vytknout, že má svoji hmotnost a manipulace s ní na místě vyžaduje určitou sílu a kapotáž mohla být vymyšlena co se týče designu trochu líp. Co se týče ochrany jezdce ji ovšem nelze nic vytknout, poskytuje dostatečnou ochranu. Další změnou byla úprava sedla, bohužel povrch docela klouzal a tak jsem se letos rozhodl o jeho opětovnou úpravu. Dnes mi z Rutanu volali, že už je hotové a tak si pro něj brzy pojedu. Až bude doma vložím příspěvek do deníku motorky.
Gratulace
Slibuji že to je na dlouho moje poslední motorka
No Ty jedeš...!!!
Moje první jízda na BMW - každou chvíli jsem někoho vytroubil