Aprilia RS 125 postavená na Road Racingové závody dle mích představ.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - O proti Cagivě mě přišlo že sedím hodně vysoko a v zatáčkách jsem byl dost nejistý nato si člověk rychle zvykne a pak příjde nato že je to parádní hračka na okruhy. Jediný co mě trošku vadí že sem tam při rychlém řazení nahoru skočí tzv falešný neutrál co jsem se bavil s více lidmi tak nejsem jediný komu to udělá. Vše ale doladěno vymezením veškerých vůli v přepákování a správného nastavení úhlů. Podvozek u tohoto modelu je značně horší než jsem měl udělaný na Mitu.
Motorku bych doporučil pro - Pro zoufalce který nemaj do čeho píchnout a chtěj se v tom víc hrabat než jezdit. Samozřejmně když to funguje tak to umí udělat neskutečnej rohlík na tváři.
Doplňky na motorce - Rychlopal, gripy domino, arrow vyfuk teď už se chystám na Johllymoto, upravené klapky, upravený spalovák + štěrbina, budík koso chystá se Mychrone, teploměr chlad. kapaliny koso, přepákování, ignitech, lamináty, řetězovka s převody 415 atd, zadní centrál SP Replika
Recenze
Aprilia vešla do mého pořadníčku stopětadvacítkových motorů jen kvůli široké nabídce náhradních dílů. Na Mito v dnešní době je cokoliv velkej problém něco sehnat. Taky má více lidí zkušenosti právě s tímto motocyklem (poradit, upravit, nastavit). I v dnešní době se dají do tohoto stroje koupit nové válce což u Mita byl problém, také na to dělají kit do podvozku jako jsou např cartridge o kterých bych si na Mito nechal jenom zdát, prostě a jasně Aprilia je v tomto daleko napřed.
Super. Neporadil bys mi, jaky rychlopal?
Ty si nedáš pokoj