Motorka dostala v Polsku od původních majitelů pořádně na zadek. Jezdím na ní téměř denně a postupně dávám dohromady.
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/634: 638 jsem vyhrál v aukci za dobrou cenu.
První dojmy - Je to česká klasika, není moc co dodávat, má oproti západním strojům té doby své mouchy, ale stále mě baví.
Motorku bych doporučil pro - Skvělá zábava pro člověka jako já, který si všechno udělá a užívá si zvuk dvoutaktního dvouválce. Ovšem by se v ní neměl rýpat každý, ale někdo, kdo má strojařské zaměření. Jinak se nemůže divit, když to pak zlobí. On i ten "hloupý" dvoutakt má svá pravidla.
Doplňky na motorce - Bez doplňků.
Recenze
638 jsem nijak výrazně nesháněl, ale na Aukru se naskytla zajímavá nabídka a já ji po jednom příhozu vyhrál. Popravdě bych tehdy raději vzal 634, ale cena rozhodla. A nakonec jsem spokojený.
Jiz najeto 20tis km.
Pro zajímavost jsem koupil a namontoval bezkontaktní přerušovač zapalování od BTJ Development. Funguje perfektně, akorát jsem musel přerušovací půlměsíc lehce upilovat kvůli časování zážehu levého válce.
Brzdy přestanou pískat, když se udělá zářez do obložení.
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/42/501857_cabcf7cc98582fa8a256e37177f0479c.jpg)
Hlavně, že to vím, ale na svojí 639 jsem to ještě neudělal.
A modrá jím sluší
Díky všem!
Targus> tolik té práce zatím nebylo.. Chtěl jsem jen dojezdit sezónu, tak jsem udělal maximum, aby se to do zimy zvládlo a motorka nebyla hybrid JAWA/MZ..
Motorka se mi nelíbí, páč mám stejnou doma. A navíc taky od bratrů Pšonků.
Ale za odvedenou práci jasných deset.