Jednoduchý stroj klasického vzhledu
Motorka koupena od Splouchi (Brno-Obřany)
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: důvod neuveden
První dojmy - Má to úzký řidítka po kterých se musím natahovat
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo chce klasický vzhled, nepotřrebuje závratný výkon a rád si servisuje sám.
Doplňky na motorce - širší zrcátka (ze Sachs Roadster 650), sundané boční plasty
Recenze
Po ukradené SV650 a dvou sezónách na čínské 175 jsem chtěl něco levného s výkonem postačujícím na kochačku ve dvou. Vzhledem k mojí nevelké výšce a preferenci naháčů s retro vzhledem jsem zvolil CB 500, model na kterém jsem shodou okolností kdysi dělal řidičák.
Múj kus je dovoz z Rakouska, v papírech 20 kW, údajně dlouho stál. Kupoval jsem jí se cvakáním od motoru, které naštěstí vyřešil napínák rozvodového řetězu. Za tu jedno sezónu jsem zatím tak 50% jezdil a 50% opravoval, ale to je půlka zábavy. Kdybych chtěl jenom jezdit tak si nekupuju pětadvacet let starý stroj.
Kromě spotřebky (olej, chladící kapalina, filtry, gumy, řetězovka, baterka) bylo potřeba vyměnit pár dousloužilých komponent jako regulátor dobíjení, držák páčky spojky, držák stupaček, zadní blinkry, hadici chlazení, spínač ventilátoru, relé startéru nebo ten napínák rozvodového řetězu.
Recenzovat jízdní vlastnosti nebudu, to by asi bylo nošení dříví do lesa. Chtěl jsem něco levného co by mi nebylo líto trápit krátkým dojížděním do práce a na to je cébéčko ideální.