Okusil jsem dvouvalec a musel ho mít. Ma to proste charakter
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTR 1000 SP1: KTM design zaujal vic, modernejsi motorka
První dojmy - Je stihla, vysekana, nevsedni a originalni. Motorka, kterou nepotkas kazdy den
Motorku bych doporučil pro - Sportovně zaměření jezdci, milovníci dvouválců a nevšedních motorek
Doplňky na motorce - Gilles Tooling páčky
Rekluse spojkový válec
DDT custom potah sedla
Parts Europe Lithium baterie
Recenze
Zatim temer nejezdeno. Byla to rychla a necekana koupě.
Po sednuti je jasne kam s ni KTM mirila, ma to hodne dlouhe kvalty pro normalni pouzivani, prevod urcite zmenim.
Pres zimu dostane novy potah sedla, zmizi cinske packy. Jinak zadnou zvlastni peci nepotrebuje
5/2020
Tak prvni kilometry za náma.
Úpravy provedené před sezonou :
DDT Custom mě udělali nový potah obou sedel. Šli jsme decentní cestou - černý potah, oranžové šití
Vybledlé čínské páčky pryč, ta brzdová navíc ještě byla tak perfektně vymyšlená, že ničila manžetu. Dal jsem páčky od Gilles Tooling v černé barvě, spojkovou kratší.
Ze zvědavosti jsem nasadil spojkový vypínací válec Rekluse + rovnou vyměnil kapalinu. Ovládání spojku je pocitově trošku snažší i v kombinaci s kratší spojkovou páčkou.
Nasadil jsem novou řezězovou sadu - černý řetěz RK, kolečko JT, rozeta JT. Přední kolečko jsem dal o zub menší, možná by to ještě sneslo zub navíc na rozetě. Ale určitě to byla lepší volba, po městě už se s tím dá přejet mnohem snadněji.
Baterka už nebyla uplně v kondici a protože starou použiju v jiných strojích dal jsem KTM novou Lithiovku od Parts Europe. Váží to nic a mám rád tady ty novoty.
RC8 je motorka, kterou nemá moc cenu vytahovat na krátké popojíždění, je to sportovní stroj a tomu je vše podřízeno, byť samozřejmě v duchu doby kdy vznikla. Co někteří oceňují je fakt, že je to jedna z mála sportovních motorek na kterou se bez problémů vleze i mohutnější jezdec.
Pokud je kvalitní asfalt, zamotaná silnice motorku si člověk užije jako máloco jiného. Do zatáček se to sklápí samo, motorka je jistá a stabilní. Tento segment je pro mě nový, nemám porovnání s jinými sporty. S Blackbirdem to moc srovnat nejde, rozdíl je jak v zaměření stroje, tak i dost v jejich věku
Absolvoval jsem na ní jednodenní otočku Hodonín - Hradec - Hodonín - celkem cca 450 km. Dá se to vydržet ale na cestování jsou lepší stroje.
V červnu vyrazíme poprvé na okruh, tam konečně vyzkoušíme co to umí.
Lahoda... oranžová s těmi polepy je luxusní.
Krasna, a originalni.