Jedná se o mojí první motorku, předtím jen zkušenosti se skútrem, babetou atd...
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS Dakar: důvod neuveden
Kawasaki KLE 500: důvod neuveden
První dojmy - Prní dojmy...poměrně pohodlná, nezáludná a snad i spolehlivá motorka. Motor tahá hezky od nízkých otáček a má příjemný zvuk (i se standardním výfukem). Překvapila mě hmotnost lehce přes 200kg a s tím související manipulace na místě...
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti Oxford, USB zásuvka, zásuvka na 12V, padací rámy a kryt motoru SW-motech + zvýšení řídítek 30mm, větší stupačky, centrální stojan.
Recenze
První větší motorka.. padla mi do oka, tak jsem jí koupil.
Za první sezonu najeto cca 2500km.
Pocity zatím spíše pozitivní.
Přední brzda je dost agresivní, navíc mám model bez ABS takže musím dávat bacha. Na silnici lehce ovladatelná, s příjemným motorem a zvukem. Motor tahá krásně od nízkých otáček a nenutí mě jezdit rychle a agresivně. V terénu zatím moc nezkoušeno.. a polní cestu nepočítám. K chalupě mě odveze a to mi prozatím stačí.
Po koupi vyžadovala trochu péče...
- nová řetězová sada
- nové pneu
- padací rámy + hliníkový kryt pod motor
- USB zásuvka + zásuvka 12V
- centrální stojan
- offroad stupačky
- vyhřívané rukojeti oxford
- nové ložisko krku řízení
- olej v přední vidlici
- seřízení ventilové vůle
- zvýšení řídítek 30mm
Při koupi bylo na motorce osazené plexi (zřejmě MRA) s deflektorem. S mou výškou na mě nefoukalo a neměl jsme pocit turbulencí, nebo v hluku kolem hlavy (helma se kšiltem). Po zvýšení řídítek + 30mm (hadice a lanka beze změn, víc už bych ale nedával) jednoznačně lepší jízda ve stupačkách, ale... v rychlosti nad 110km/h začínají do helmy jít nepříjemné turbulence... budu asi ještě řešit jiným plexi.
Laco gratulace ke stroji, ať se daří a vždy kolama dolů!!!
Dobrý stroj.