Honda Interceptor. Nezničitelná jak Afrika, pohodlná jako cesťák, rychlá víc než dost.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Kurnik, jestli lehnu tak ji nezvednu. Moje CBR je proti tomuhle jak mládě, VFR je větší, těžší a hodně silnější. Takže první dojem byl respekt.
Motorku bych doporučil pro - Podle mě je to ideální stroj pro zkušené. Ne holčinám, ty ji neudrží. Je fakt těžká.
Doplňky na motorce - Kufr, na dovolenou i brašny.
Recenze
Co u mně zažla
Máme ji v rodině od 2008, cca od 2013 je moje. Od té doby je moje hlavní (a dlouho bude). Několikrát mi spadla na parkovišti - to se stane když zapomenete zámek v kole a jednou jsem ji poslal do keřů. (po vytažení jsem na ní odjel do nemocnice a pak si natrénoval sváření plastů). Mezitím jezdila po celé Evropě, od německých dálnic po Makedonské hory (i offroad dala, ale měl jsem v gatích).
Jízda:
Je to silnička, ale dlouhá a těžká. Takže ideální jsou 1. třídy. Tam mi nikdo neujede. Na okreskách se musí opatrně, ostré zatáčky nejsou to pravé.
Z hlediska pohodlí je bezkonkurenční, ujet 800 km za den není problém ani víckrát po sobě, jízda odsýpá. S tím pomůže velká nádrž - stačí na cca 400-450 km.
Prostě univezální motorka - na jízdu do práce, na dovolenou a i na okruh by mohla.
Motor:
Asi nejlepší věc - V4. Takže táhne odspodu jak véčko a nahoře jede jak 4válec. Výkonu má dost, i na ostré předjetí stačí přidat plyn, ať tam je kvalt jaký chce -slušně táhne od 4000 do 11000. Rychlost jí je úplně ukradená, přidat z 180 na 220 ji dá asi tolik práce jako přidat z 80 na 130.
Spotřeba:
Na pohodu (i tak předjedu vše co potkám): 4,5
Sport: Nevím, má tak velkou nádrž že jsem nikdy nejel pilu až do tankování.
Kapotáž:
Skvělá - nefouká, neprší, není zima. Akorát když při zdravíení motorkáře vystrčím ruku z větrného pytle, škubne to ramenem.
Závady:
Kromě toho, co jsem rozbil sám - plasty, zrcátko, 2x stupačku, má jedinou konstrukční vadu: po 75000 jsem musel vyměnit spojku na startér (cca 4000 Kč). Že končí se hlásilo tak dva roky dopředu.
2019 jsem si na ní vyzkoušel nový lak, protože byla poškrábaná ze všech stran,
Jinak je to symbol výdrže a je na ní vidět, že konstruktéři nekoukali na cenu ale na kvalitu.
Pánové, díky za komentáře a taky přeji, ať se daří
Přidávám se ke komentáři Sisona a přeji hodně šťastných km. Oblíbená značka zakladatele mohelnického motoklubu, který už mezi námi bohužel není.
Krásný poctivý kladivo.Prostě ikona.
Dávám plných 10 za vydrž majitele a krásný montazni stůl