Krásná klasika, udržovaná, pohodlná, dostatečně svižná. Motocykl klidně i na delší výlety, a to i ve dvou.
Motorka koupena od Bylany - Spokojenost s prodejcem, ochotní kluci a poradí.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: Drahá a pro mě možná i zbytečně velká
První dojmy - Přesedlal jsem na trochu jiný styl jízdy a posedu. Téměř po 40 letech - r.1973 Jawa 21 sport, jsem se rozhodl nejprve zkusit něco pro začátek s obsolutní nezkušeností a začal jsem u Viraga 535. Dobrá volba. Pěkný barokní čopr. Byl jsem ohromen, jak dobře jezdí. Běžně jsem stíhal čoprům vyšších kubatur. Později jsem ale začal pošilhávat po naháčích, ale takové té klasice. Po 5-ti sezónách, naježděných cca 25000 km, jsem 535-ku vyměnil za krásnou Hondu 750 SevenFifty.
Motorku bych doporučil pro - Padla hned do ruky. Jízda na ní příkladná, pohodlná, a celkem i svižná. Jediné, co mi trochu vadí, je původní zvuk čtyřválu. Takový nevýrazný. Není to zlé, ale není moc slyšet. Úplný vysavač to není. Od loňského roku na fiftýně nové padáky a sedlo na zakázku. Vpředu pak 30 cm větrný plexištít. Ten celkem slušně chrání tak do 140 km/h. Pak už to moc příjemné není. Ale pochopitelně záleží na síle větru. Někdy je i 120 moc, jindy 180 a v pohodě. Doporučuju štít usazený na dvou packách, pokud je např. ukotvený pouze na dva šroubky na světle (musel pryč), za jízdy vibruje, no třepe se jak ratlík. Na fiftyně naježděno vloni zhruba 5500 km, letos zatím pouze 2000 km, absolutně bez výhrad. Jsem spokojen. Doporučil bych pro každého, kdo má rád klasiku, nelítá jak blázen a nesnaží se o rychlostní rekordy. Ten ať se poohlídne jinde. Po zakoupení Hondy jsem zjišťoval průměrnou spotřebu tak kolem 5,5 litru na sto. Dal jsem na radu zkušenějších a začal do nádrže před natankováním nalévat odlivku aditivu. Opravdu to funguje. Motorka lépe jede a méně žere. Na 20 litrovou nádrž ujedu běžně 420 km. Což je cca průměr 4,8, při normální cestovní jízdě. Zatím jsem neměl sebemenší problém, pouze klasická údržba, olej, filtr, čištění a mazání řetězu. I s brzdami naprostá spokojenost.
Recenze
Padla hned do ruky. Jízda na ní příkladná, pohodlná, a celkem i svižná. Jediné, co mi trochu vadí, je původní zvuk čtyřválu. Takový nevýrazný. Není to zlé, ale není moc slyšet. Úplný vysavač to není. Od loňského roku na fiftýně nové padáky a sedlo na zakázku. Vpředu pak 30 cm větrný plexištít. Ten celkem slušně chrání tak do 140 km/h. Pak už to moc příjemné není. Ale pochopitelně záleží na síle větru. Někdy je i 120 moc, jindy 180 a v pohodě. Doporučuju štít usazený na dvou packách, pokud je např. ukotvený pouze na dva šroubky na světle (musel pryč), za jízdy vibruje, no třepe se jak ratlík.
Na fiftyně naježděno vloni zhruba 5500 km, letos zatím pouze 2000 km, absolutně bez výhrad. Jsem spokojen. Doporučil bych pro každého, kdo má rád klasiku, nelítá jak blázen a nesnaží se o rychlostní rekordy. Ten ať se poohlídne jinde.
Po zakoupení Hondy jsem zjišťoval průměrnou spotřebu tak kolem 5,5 litru na sto. Dal jsem na radu zkušenějších a začal do nádrže před natankováním nalévat odlivku aditivu. Opravdu to funguje. Motorka lépe jede a méně žere. Na 20 litrovou nádrž ujedu běžně 420 km. Což je cca průměr 4,8, při normální cestovní jízdě.
Zatím jsem neměl sebemenší problém, pouze klasická údržba, olej, filtr, čištění a mazání řetězu. I s brzdami naprostá spokojenost.
unique readers. As of August 2011, the https://dltutuapp.com/tutuapp-download/ https://kodi.software/ number of https://showbox.run/ registered wikiHow users was more than 350,000 and it crossed 904,000 registered users in
Pěkná! Jak nová!
Ahoj ,jaké používáš aditivum (značku , dávkování , jak na zimu).Předem dík za odpověď.
Krasavice