Parádní motorka, s lehkou ovladatelností.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: důvod neuveden
První dojmy - Motorka má pěkný tvar - úložný prostor Omezovač otáček - párkrát jsem pocítil jeho účinek. Motorka má nízké těžiště
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo již nemá pocit si něco dokazovat, pro někoho kdo se chce učit jezdit-
Doplňky na motorce - Padací rám PUIG, plexi PUIG, ukazatel zařazené rychlosti, sportovní filtr K&N
Recenze
Příjemných 10 000km, skvělá spotřeba, skvělý úložný prostor.
Motor je příjemný okol 3000 - 4500 ot. za min. tichá. Skvělá brzda - ani nevím jak funguje ABS. Podvozek neutrální, skvělé výjezdy z kulaťáků. Skvělá ergonometrie
Jezdil jsem bez spolujezdce. Servis -výměna oleje a filtru jsem si dělal sám, bez nutnosti návštěvy servisu. Do servisu jsem jel jen na výměnu pneu.
Motorka se necítí moc dobře na dálnici, když jsem se dostal do vzduchového pytle za kamion, tak jsem měl několikrát problém se dostat do pravého pruhu, schází razantní zátah, ale je to pouze motorka s 35kW.
Krásně jsem se kochal na okreskách, tady je Honda doma. Ve městě parádní odpich na semaforech, ale zase je do určitých otáček.
Honda má skvělou spotřebu, a hlavně úžasný kufr.
Nedokážu si představit jet delší trasu. Při cestě nad 100km jsem cítil zadek. Ale je to zase pouze můj pocit, za rok jsem ujel cca 10500km.
Automat to není, to by bylo označeno DCT - ta moje je 6st. manuál
Skvělá mašina ,dobrá volba
Byly chvíle kdy pěkně bouchala do řídítek - na dálnici nebo při předjíždění krabic (kamionů).
Na 6 - při 7000 ot. se jí moc nechtělo, podřadit taky nešlo, takže jen ubrat pod červené pásmo otáček. Byl takové chvíle.
Pěkná motorka. Taky mám takovou. Do omezovače se nedostaneš když se snažíš včas řadit.