Výlet mimo hranice EU a bez silnic? Jednoválec? No, jistě!
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Když jsem jí kupoval, ani nenastartovala, potvora! Ale nutno dodat, že na vodu (místo benzínu) to prostě nejezdí.
Recenze
Takže jsem si ji jako přivezl domů. Ani netuším, jestli funguje, ale nevypadá ani moc zničeně, tak nezbývá než věřit.
Klasicky to dopadlo tak, že jsem to celý rozebral a složil, dal testovací kolečko 26 km a hnedka šupky do Rumunska! Nebýt ztraceného šroubku z lešení kufrů, tak bez ztráty kytičky. Jenom poznámka - hliníkový kufry jsou hezký a praktický, ale v terénu ne! Sundat!
Nechápu, fakt nechápu, jak jsem mohl najezdit takovech kilometrů na XTZ!!! To je totiž hodně podobný. Sedačka se po hodině na silnici prosedí, že máš dojem, že tam snad ani žádný molitan není. Celý se to klepe jak drahej pes, nebrzdí to a ani to moc nejede - nojo, jsem se krapet rozmazlil! Mechanika a zvuky to je kapitola sama pro sebe. Je prostě potřeba jenom si zvyknout a přestat mít strach, že se to po přidání plynu rozkočí. Snad nerozkočí! A kdyby jo, tak je třeba mít s sebou něco, čím se to toho majzne!
Oproti japonským jednoválcům (XT, DR, XL, atd.) tenhle motor nemá pocitově žádnou sílu. Ale je to fakt jenom pocit. Ve skutečnosti zjistíš až při přímým porovnání, že to vlastně jede o moc víc a rambajz a drkotání zubů není o moc horší. Jenže zbytek motorky je o pár desetiletí napřed! Podvozek i po letech pracuje jak se očekává, rozdíl v kilech je propastný a nemít před sebou ten pětadvaceti litrovej kanystr s lešením, budíkama a větrolamem... Je to skoro jako starý EXC. Fakt!
Co dodat, Krasavec. Jen tak dál. Líbí se mi mooc.