Moje Květa. Jedná se velké cestovní enduro. Je jednoduše excelentní a o třídu nad ostatní konkurencí. Je tady pořád co mačkat, zkoušet a objevovat. Mám rád, když toho motorka umí víc než já, protože to dává prostor k neustálému zlepšování.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Vysněná motorka. Velká, splňuje vše co od ní očekávám. Je plná emocí, hravá a krásná. Offroadové eRko je psycho motorka, to je bez debat. Její schopnosti v terénu jsou mimořádné, ale jednu podmínku to má – musíte vědět, co děláte, a být neustále vzhůru. Nesmíte zachrápnout, stačí drobná nepozornost a tvrdě vás vytrestá. Velikost a hmotnost je něco, s čím se musí neustále počítat a přizpůsobit tomu jízdu. Ale nemusíte se obávat, ona zvládá terén fakt nadmíru dobře.
Recenze
je jednoduše excelentní a o třídu nad ostatní konkurencí. Je tady pořád co mačkat, zkoušet a objevovat. Mám rád, když toho motorka umí víc než já, protože to dává prostor k neustálému zlepšování.
Čau, mohu se zeptat, jak se nastavuje podvozek do módu Offroad, když v jiných "módech" Tě to mlátí do předních vidlic?
On totiž mód Offroad na týhle motorce nemá s podvozkem vůbec nic společnýho. Tady se prostě seřizuje útlum a odskok hezky ručně na vidlích. Ale to už určitě víš.
Jinak motorka samozřejme moc hezká
super originální hmyzák, jiná taková není
Takhle nějak s pěknou mašinou zastavit u vody natáhnout se a čumět nečině do přírody,Čumím z okna na pole pokryté jinovatkou...Vše nej ...do roku 21, máš moc pěknou mašinu.Jen super km.
Tak tohle bude na balkánský cesty necesty jak dělaný