Přechod z cross na silnici, dodělání "velkého" řidičáku a pořízení Vévody z Rakouska, KTM Duke 790, neboli zatáčkový nářez!
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Vybíral jsem podle recenzí ale měl jsem představu, 700 kubíku a víc, +- 100 koní a lehký stroj. Duke nakonec vyhrál a je to až neuvěřitelné jak krásně se na něm jezdí, je tedy spíš na blbnutí a hlavně zatáčky! Dlouhé rovné úseky ho moc nebaví, což ani mě ne. Stačilo pár km a už to je jak kdyby jsme se znali dlouhá léta. Ovladatelnost je neuvěřitelná a když trochu zataháte za plyn, tak vám dá jasně najevo, že je pekelně rychlý stroj, který si zaslouží trochu pokory aby jste oba přijeli zdravý domů.
Motorku bych doporučil pro - Je to moje první moto, po udělaní papírů ale předtím už jsem měl odježděno pár sezon na crossce, tak bych řekl, že to je úplně v pohodě mašina na ježdění ale chce to používat rozum a ne ego.
Doplňky na motorce - Padáky do os kol KTM, možná nějaký padací rám. Jinak pár drobnosti z Aliexpresu, jako protektory na víko spojky a zapalování, nic speciálního, zatím.
Recenze
Zatím máme najeto pár km ale už teď vím, že jsem si vybral skvěle. Krásně ovladatelná, lehká motorka s adekvátním výkonem. Doufám že budu ten šťastnější majitel a nebude mě trápit nějaký z problémů co se tak nějak o tohoto modelu projevují. Zkoušel jsem Hondu CB500, Kawasaki ERN-6, Yamahu XJ6, Aprilii Dorsoduro 750 a Duke jednoznačně vede ve všem, pro můj styl jízdy. Je pravda, že pomalejší jízda po městě není nic moc ale to snad na žádným dvouhrnku :) všechno vynahradí mimo tyto pomalé úseky.
Uvidíme tedy ještě časem, třeba po jedné sezoně co budu říkat ale nevěřím, že by mě nějak zklamal.
Spotřeba:
První jízdy jsem měl hodně "seznamovací" takže jsem byl někde u 3,8L/100km
Postupně jsem se propracoval na divočejší jízdu a tam jsem na nějakých 4,8L/100km
Takže spotřeba je fajnová a i když se tahá, ujedeš víc jak 200km na nádrž.
Jedna z najlepších mašín aká sa dá dnes kúpiť
Je neskutečný jak "malej" Duke jede měl jsem možnost na něm několikrát jet a fakt zběsilej