PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z650 (1978)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Skruza
Vloženo 2.9.2021
Aktualizováno 8.4.2022
Zobrazeno 1 936x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Kawa na ježdění kolem komína, která nadělá spoustu parády.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 650: nebyla na drátěných kolech

První dojmy - Motorku jsem dovezl z Německa a nechtěla startovat bez pomoci hořlaviny v sání a taky vůbec nejela v otáčkách. Vzhledově mi ale padla do oka s tím, že se časem vychytají mouchy.

Motorku bych doporučil pro - Pro kliďase na projížďky po městě a okolí, který má rád starou techniku, která je patřičně za jízdy slyšet.

Recenze

Je to zachovalý kousek z konce 70. let, který je na svůj věk vzhledově ve velmi dobrém stavu. Lehce se na ni vyřádil předchozí majitel, který ji lehce přestavil do stylu café, sundal airbox, dal přímé filtry, širší řidítka a ručně ji přestříkal načerno. Lak tedy za moc nestojí, ale protože mi na motorky lezou malé děti, tak mi to moc nevadí. Horší to bylo s motorem. Svíčky byly dočerna, ale ne všechny stejně. Nechal jsem tedy motorku seřídit u šikovného kluka, který musel upravit zapalování pro jednotlivé dvojice válců. Pak už se projev zlepšil, ale pořád to v otáčkách nejelo, tak jsem začal laborovat s přetryskováním. Dělal jsem to třikrát, ale pořád se projv motoru nezlepšil. Naštěstí jsem s motorkou dostal i původní airbox s manžetami na karbce a tak jsem ho tam zkusil dát zpět. A najednou motorka jede jak má. Příčina byla v přímých filtrech, které byly sice pěkné, ale kladly příchozímu vzduch větší odpor než klasický airbox a proto byla stále bohatá směs. Všude jsem četl, že s přímými filtry se musí dát větší hlavní trysky, protože je směs chudší. Já mám ale opačnou zkušenost. Po nějaké době je tedy motorka opět pojízdná a dělá mi radost. Nějakou sílu ještě má, ale hlavně zvukový projev hodně potěší. Oproti dnešním uškrceným výfukům, je ten můj slyšet hodně daleko, takže bych mohl klidně odmontovat klakson Časem ještě pořeším lepší lak... Pro příště je to pro mně ponaučení - nekupovat upravenou motorku

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
laďa-prášil
laďa-prášil napsal 06.09.21 v 10:53 9b.

Myslím, že to byl první pořádnej bike, na kterým jsem jel. Tehdy ho koupil kámoš od závodníka na motokárách, který ho dovezl z Itálie. Měl giuliari sedlo, nějaký magury řidítka a výfuk 4-1 s takovýma plechovýma hvězdičkama v kuželu pláště místo tlumiče. Byl to brutál. Dnes pěkná klasika.

Skruza
Skruza napsal 03.09.21 v 12:38

Časem přidám aktuální fotky s airboxem - přímé filtry letěly do koše.

ondrejj
ondrejj napsal 03.09.21 v 12:04 10b.

Pěkná motorka, ty přímé filtry jsou spíše na efekt, ale je s tím více trápení než užitku.

jawatar
jawatar napsal 03.09.21 v 09:00 10b.

Moc hezký kousek

Více komentářů



TOPlist