Motorku jsem koupil převážně z důvodu, že má většinu dílů shodných s mou 477 a tudíž když pojedu s přítelkyní na těchto dvou motorkách tak nemusím tahat dvojnásobek stejných dílů na jiné motorky.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/638: Příliš přemrštěné ceny a malý počet motorek na inzerci
První dojmy - No motorka byla nepojizdna když jsem jí koupil akorát na ni byl udělám celolak takže první co jsem udělal že jsem ji rozebral a skontroloval funkčnost všech nutných dílů a udělal si seznam co chybí a co je třeba dodělat
Motorku bych doporučil pro - Začátečníky
Recenze
Motorka je podle mě v určitych parametrech na tom hůř než má dosavadní 477 ale říkal jsem si že z hlediska náhradních dílů na cestu to bude idealni stroj na cestování společně s mou 477.
Dalsim aspektem kvůli kterému jsem vybral tuhle motorku pro přítelkyni je celková hmotnost motorky jelikož pro začátečníka je obtížné udržet v malých zatáčkách nebo na kruhacich motorku která váží 250 kg. S motorkou mám jen plán jezdit žádné extrémní úpravy k ní dělat nebudu. Možná po příští sezoně udělám motor a nechám udělat klikovku protože má už nějaké vůle. Motorka je původem z Polska. Od prekupnika jsme ji koupil stalo mě to hodně nervů než jsem s ním všechno vykomunikoval ale kdyby on neudělal dovozovou STK tak bych s tím nemel moc šancí sám projít když nevím jak se v tom chodí.
Tak za tuhle kraksnu nedám vůbec nic, bo jsem ji potkal dvakrát.
Poprvé, kdysi dávno 477, když jsem byl nejchytřejší a nejkrásnější na světě, podruhé 487, když byl nechytřejší a nejkrásnější na světě můj synek.
Ta synkova se mimo jiné vyznačovala podivuhodnou vlastností. Pokud byl nastartovaný motor, jela i v případě, že byla hozena na hlavním stojanu.
Neuvěřitelný vibrátor.
Tudíž veškeré hvězdy patří jak autorovi, tak jeho přítelkyni, která je do něj tak šíleně zamilovaná, že hodlá kamarádit se sbíječkou v plném chodu.