Jednoduchá, klasická Číza v původním stavu.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Když jsem jí viděl naživo, spadla mi čelist. Stav je naprosto neuvěřitelný. Sice to není Sportka ani Deluxka, ale Sportku už stejně mám a po Deluxce netoužím, byť se mi také líbí.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě:)
Doplňky na motorce - Originální DDR zrcátko
Recenze
No původně už jsem další motorku nechtěl:), ale říkal jsem si, že by se mi ještě do stáje hodilo něco pěknýho v původním stavu. Pak se objevila v Německu tahle Číza po prvním majiteli, tak jsem na ní zkusil napsat - zájemců bylo přes 50 a nabízeli za ní fakt hodně peněz, takže jsem ani nečekal, že by to mohlo klapnout. Nakonec se však majitel rozhodl pro mě (čímž mi udělal obrovskou radost a ještě jednou mu tímto děkuji). Motorku si chci hýčkat a občas se na ní pro radost svézt. V plánu je přihlášení na normální spz a připojení Pávíka, kterého mám také v originálním stavu.
Jedná se tedy o první typ ČZ 175/450 Standard - klasická kývačka s minimálním nájezdem a několika ,,přechodovými" díly. Dostal jsem k ní i originální nářadí, kopii starého TP + originál malý techničák, novější provedení dokladů, servisní knížku, seznam opraven Jawa, německý manuál (mám i originál český + katalog ND), původní nářadí, pumpičku, novou baterku, dobovou nabíječku a chromované zadní světlo Hella, jaké se montovalo na BMW R 60/2. Podle Katalogu motocyklů ČZ na motorce zřejmě mohlo být a přemýšlím, jestli to tam vrátím nebo ne. Motorka od roku 2007 nejela, takže bylo potřeba trocha práce. Vidlice jsem propláchnul a dal nový olej, motor taktéž, opravil jsem zapalko (kondík), vyčistil karburátor, namontoval nové sedlo - staré je jako beton, odbordelil a odrezil nádrž - (viděl už jsem hodně, ale tohle fakt ještě ne), vyčistil a přetěsnil kohout no a pak po 14 letech zavrčela. Vše na motorce funguje včetně původního dobíjecího relé. Jedinou vadou na kráse je výfuk poleptaný od kyseliny a dvě dirky nad zadním světlem, kde bylo dříve světlo Hella.
Nejsem si jistej pouze kolama, ráfky už mají lehkou patinu, ale dráty jsou jak nový. Jsou tam i nový pneumatiky a duše. Dobrý je, že byla zavřená v suché garáži bez okna, takže lak není vybledlý. Linky na blatníkách z fotek nejsou moc vidět, ale jsou tam. Povedl se mi sehnat ještě lepší výfuk, takže tenhle od kyseliny půjde do regálu a přemýšlím o nové výplni do původního sedla. Motorka vypadá ještě lépe naživo než z fotek. Na jaře bude mít rz, tak bych jí rád lépe nafotil
Ani se nechce věřit, že je vše až na sedlo původní , ale když to píšeš tak ti věřím. Standartku mám jen 455 a do tvého stavu ji taky dostanu jednou .
Pěkná, v tomhle stavu se jich moc nevidí.
Moc pěkná ČZ Standard
Super krásná,hlavně v původním stavu!