Jde o veterána, kterého jsme měli v rodině delší dobu - bohužel už bez dokladů (motocykl odhlášen). V roce 2021 jsem dokončil jeho renovaci.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Je to zkrátka klasika :-) A nejlepší je si motorku sám poskládat. Pohodlná příliš není, na druhou stranu - na výlety po okolí je v pohodě. A velmi příjemná je spotřeba - cca 3 litry na 100 km.
Motorku bych doporučil pro - Moto je jen pro fajnšmekry :-)
Doplňky na motorce - Instalovali jsme pouze originální zadní nosič.
Recenze
Motorku jsme měli v rodině roky, bohužel ve špatném stavu. Na druhou stranu ale zase téměř kompletní. V replice jsem sehnal jen pár dílů, zásadní části se mi podařilo opatřit originální, do značné míry i z doby, ze které motorka pochází.
Zatím mám na motorce najeto do 2 000 km, bohužel ji nestíhám "ujezdit".
K motorce jsme sehnali originální nosič i s řemínky, které ale nahradíme replikou. Replikové bude i sedlo (nově hnědé, kožené), dále je v replice světlomet, zadní svítilna (pouze dočasně, originál už mám připravený k montáži), část nářadí, pumpičku, kryt řetězu, přední poznávací značku, klakson, zrcátko (i to už je oproti snímku nahrazeno praktičtějším), výfuky i s koleny, benzínový kohoutek, pochopitelně i spojovací materiál, nová elektrika.
Motorka potřebovala výbrus, repasi spínačky, tachometru, tlumičů, kompletně nový lak (podklad byl opískován), nově chromovanou nádrž a další chromy, nová kola a penumatiky.
Co mě ještě čeká, je oprava předních tlumičů a přetěsnění olejové nádrže.
Dík! Nedokážu si představit, jak hrozně musel brzdit půlbuben, pokud teď špatně brzdí i celobuben.
Nicméně mám katalog přímo z toho roku a v něm už je to celobuben. Takže za mně lepší verze
Udělal jsi kus práce, ale v tomto roce bych se přikláněl k půlbubnu. Zase na jízdy je to lepší takhle. Ať slouží.
Nemotám, jsou to podobný případy. A guma je adekvátní tak jak jinde na motorce - třeba na podsedlovým plechu.
V 1955 se toho hodně měnilo a v řadě případů bych si mohl vybrat, jestli tam dám novější verzi nebo ne.
Guma je na hovno, divná cesta, motáš víc věcí dohromady. Mám taky několik véček a taky ne do vitríny, tak asi vím o čem píšu. A nebyl náhodou r.v.1955 ještě půlbuben?
Na sekeře mám schválně aspoň gumu - ostrá hrana je fuč, a kulička se holt na páčku "přidávala" povinně už v 70.letech. Zrcátko taky v 55. nebylo, a na historickou původnost to neuhraju - je to všeobecně známá povinnost, takže to mi žíly netrhá. Volím cestu praktičnosti, motorka nebude stát ve vitríně, ale jezdit ale dík!