Dej na ni pořádný gumy. Silnice ok, ale v terénu je doma.
Motorka koupena od FIRMA:Kmoto (Vlašim)
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 XR: Není do terénu
Triumph Tiger 1200 XC: Těžký
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo: Nemá výkon
První dojmy - Když jedeš, není ta váha cítit. Když spadneš už to cejtit je. Výkon, podvozek, trakce je ohromující. Motorka má zbytečně moc elektroniky, která je k ničemu.
Motorku bych doporučil pro - Do zerénu, zkušenější, těžší jezdec s fyzičkou. Na silnici se na tom může zabít každej kaštan.
Doplňky na motorce - Quckshifter, padáky, kryt motoru, přídavná světla, nastavitelný štiť, Akrap, kufry (ale ty nevozim)
Recenze
Touha po terénu a cestování mimo silnice. Pomér výkon ku váze. Možnost změny jízdní režimů. Vhodná na silnici i do terénu.
Jojo, Deserty. Jsou uzasny a drzej i na silnici. Jen nesmi byt mokro, pak se zmeni na totalni peklo.
Super stroj vidim dobre motoz? jaky jsou?