PROFIL MOTORKY

Dirtbike & Pitbike Pitbikes (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník FILI-ktm
Vloženo 13.1.2022
Aktualizováno 21.2.2022
Zobrazeno 493x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Asi jedna z vrcholných možností v oblasti pitbike s kvalitním rámem Honda, dobrým motorem a kvalitním zpracováním. Výhodou jsou použita větší kola 17/14.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:RESTA racing (Holice) - dobrá domluva, příjemná obsluha, rychle vyřízeno k mé spokojenosti

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Velice kvalitně zpracovaný stroj, dobře ovladatelný a padnoucí do ruky, který snese i hrubší zacházení. Moto s nádherným zvukem linoucím se z výfuku, jako nějaká ostrá a větší kroska- paráda.

Motorku bych doporučil pro - určeno pro mladé jezdce, kteří se chtějí něco naučit a trochu se pobavit, než vyrostou na velké stroje ...

Doplňky na motorce - Na moto byly ihned doplněny motohodiny na vyrobený držák na řidítka a to hlavně pro pravidelnou výměnu oleje co 10 Mhod + po 2 Mhod při zajetí. Dále doplněn držák pro mobil a kvalitní blastry na řidítka pro ochranu rukou.
A to nejdůležitější: byly vyměněny základní komponenty za závodní- řídicí jednotka C.D.I., cívka s kabelem a svíčkou + vyměněny kryty a víčka za kvalitní CNC a nějaké ty polepy.

Recenze

PITBIKE MINIROCKET RF160 RACING 17/14, p.c. ( katalogová ): 48.000,-Kč, zakoupeno 21.7.2020 v RESTA Racing za akční vzájemně dohodnutou cenu ( 38t. ),
Moto je určeno pro jízdu mimo silnici ( nemá SPZ ).
Maximální rychlost stroje je 80 km/hod (zpřevodováno pro použití na trati), objem nádrže je 3,5 L, váha stroje: 65 kg, výška sedla nad zemí: 86 cm, s nožním startováním, Nejdravější verze, s velice výkonným vzduchem chlazeným jednoválcovým motorem YX160/ 4T, s závodním karburátorem Mikuni 24 mm, s výkonem 16 koní a manuálním závodním řazením: N-1-2-3-4. Motor je namontován do ocelového ošetřeného rámu typu HONDA CRF110 s přidaným olejovým chladičem pro lepší chlazení a s masivní upside-down vidlicí a kvalitním zadním centrálním tlumičem s prodlouženou kyvkou. Moto osazeno kvalitními plasty CRF a kvalitními polepy. S tímto motorem si na nedostatek výkonu určitě nebudete stěžovat v žádném terénu. Použitý rám je momentálně největším dostupným rámem na trhu s vysokou pevností a nosností. Pitbike byl doplněn většími koly 17" vpředu a 14" vzadu s motokrosovými pneu a hydraulickými kotoučovými brzdami. Moto osazeno propracovaným protiskluzovým sedlem, sportovním výfukem s nádherným soundtrackem.
Moto jsem využil na HOBY jízdu po polních a lesních cestách pro zábavu a naučení. S moto jsem byl nadmíru spokojený- kvalita, dostatečný výkon, ovladatelnost, zvuk, ... no prostě dobrá volba.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sirr
sirr napsal 16.02.22 v 07:31 1b.

p.c. 48000Kč? vždyť se to prodává za polovinu!
To není sportovní výfuk s nádherným soundtrackem, to je jen nejlevnější koncovka aby dělala ten největší rambajz, navíc s takhle uřvaným krámem jezdit po lesních cestách

RostaZahel
RostaZahel napsal 13.01.22 v 14:27 10b.

... tak, již jen vzpomínka a parádní povozeníčko bude přicházet KTM DUKE ... za 10

PSanec
PSanec napsal 13.01.22 v 12:49 10b.

Moc pěknej stroj,myslím.že by byla vhodná pro mne staříka. Mám Hondu XR400,XR 650,ale jsou už na mne vysoké a startování mi dává zabrat.Přeji ti jen super km .

Více komentářů



TOPlist