Asi jedna z vrcholných možností v oblasti pitbike s kvalitním rámem Honda, dobrým motorem a kvalitním zpracováním. Výhodou jsou použita větší kola 17/14.
Motorka koupena od FIRMA:RESTA racing (Holice) - dobrá domluva, příjemná obsluha, rychle vyřízeno k mé spokojenosti
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Velice kvalitně zpracovaný stroj, dobře ovladatelný a padnoucí do ruky, který snese i hrubší zacházení. Moto s nádherným zvukem linoucím se z výfuku, jako nějaká ostrá a větší kroska- paráda.
Motorku bych doporučil pro - určeno pro mladé jezdce, kteří se chtějí něco naučit a trochu se pobavit, než vyrostou na velké stroje ...
Doplňky na motorce - Na moto byly ihned doplněny motohodiny na vyrobený držák na řidítka a to hlavně pro pravidelnou výměnu oleje co 10 Mhod + po 2 Mhod při zajetí. Dále doplněn držák pro mobil a kvalitní blastry na řidítka pro ochranu rukou.
A to nejdůležitější: byly vyměněny základní komponenty za závodní- řídicí jednotka C.D.I., cívka s kabelem a svíčkou + vyměněny kryty a víčka za kvalitní CNC a nějaké ty polepy.
Recenze
PITBIKE MINIROCKET RF160 RACING 17/14, p.c. ( katalogová ): 48.000,-Kč, zakoupeno 21.7.2020 v RESTA Racing za akční vzájemně dohodnutou cenu ( 38t. ),
Moto je určeno pro jízdu mimo silnici ( nemá SPZ ).
Maximální rychlost stroje je 80 km/hod (zpřevodováno pro použití na trati), objem nádrže je 3,5 L, váha stroje: 65 kg, výška sedla nad zemí: 86 cm, s nožním startováním, Nejdravější verze, s velice výkonným vzduchem chlazeným jednoválcovým motorem YX160/ 4T, s závodním karburátorem Mikuni 24 mm, s výkonem 16 koní a manuálním závodním řazením: N-1-2-3-4. Motor je namontován do ocelového ošetřeného rámu typu HONDA CRF110 s přidaným olejovým chladičem pro lepší chlazení a s masivní upside-down vidlicí a kvalitním zadním centrálním tlumičem s prodlouženou kyvkou. Moto osazeno kvalitními plasty CRF a kvalitními polepy. S tímto motorem si na nedostatek výkonu určitě nebudete stěžovat v žádném terénu. Použitý rám je momentálně největším dostupným rámem na trhu s vysokou pevností a nosností. Pitbike byl doplněn většími koly 17" vpředu a 14" vzadu s motokrosovými pneu a hydraulickými kotoučovými brzdami. Moto osazeno propracovaným protiskluzovým sedlem, sportovním výfukem s nádherným soundtrackem.
Moto jsem využil na HOBY jízdu po polních a lesních cestách pro zábavu a naučení. S moto jsem byl nadmíru spokojený- kvalita, dostatečný výkon, ovladatelnost, zvuk, ... no prostě dobrá volba.
p.c. 48000Kč? vždyť se to prodává za polovinu!
To není sportovní výfuk s nádherným soundtrackem, to je jen nejlevnější koncovka aby dělala ten největší rambajz, navíc s takhle uřvaným krámem jezdit po lesních cestách
... tak, již jen vzpomínka a parádní povozeníčko bude přicházet KTM DUKE ... za 10
Moc pěknej stroj,myslím.že by byla vhodná pro mne staříka. Mám Hondu XR400,XR 650,ale jsou už na mne vysoké a startování mi dává zabrat.Přeji ti jen super km .