PROFIL MOTORKY

Yamaha FZR 600 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tikov
Vloženo 24.1.2022
Aktualizováno 25.1.2022
Zobrazeno 814x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Krásná motorka v původním stavu.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ 750: Motorka nebyla provozuschopná, nemohl jsem ji projet.

První dojmy - Při první jízdě se mě zalíbila, pro mě dostačující výkon. Jde pěkně za plynem a i brzdy nejsou špatné. Kromě výfuku, který jsem již vyměnil, je motorka v původním stavu. Plasty popraskané jen pod motorem, bez problémů se daly zavařit a nastříkat tak, že nebyli poškozeny původní polepy. Mám od roku 2007 naháče Suzuki SV 650 s kterou cestuji po vlastech českých a chtěl jsem starou kapotovanou motorku, kterou bych mohl prohánět okolo komína.

Motorku bych doporučil pro - Je to motorka pro fandu starších kapotovaných motorek.

Doplňky na motorce - Protože v jsem v zrcátkách viděl jen ramena, nechal jsem si vyrobit podložky z plastu.

Recenze

Yamahu jsem koupil, protože byla v docela dobrém, ale hlavně původním stavu. Líbí se mě ty dva světlomety. Pokukoval jsem po ní již delší dobu, ale byla dost daleko. Byl jsem se
podívat i na jíné motorky. Honda CBR 600 byla v žalostné stavu, Honda VFR 750 neměla původní lak a Yamahu FZ 750, na kterou jsem jel také dost daleko nebyl majitel schopen zprovoznit, tak abych se mohl projet. Neměl baterku a když ji přes kabely nastartoval, tak vytekl benzin z karburátorů.
Jízdu na ní si užívám, je to uplně jiný posez a řekl bych, že i těžiště je níž. Do zatáček jde dobře, výkon mě vyhovuje a má nádherný zvuk. Jezdím na ní jen sám, vzadu má krovku.
Uložný prostor je malý, pod sedlo se nevejde ani antipich. Protože je stará, musel jsem vyměnit nebo nechat vyměnit mnoho věcí. V karburátoru všechna těsnění a příruby, olej a kroužky v předních vidlicích. Dopředu jsem dal panceřové hadičky a nové gumičky do hlavního válce. Samozřejmě svíčky, baterii, pneumatiky a ostatní náplně. Zapomněl jsem
na regulátor dobíjení a to mě vytrestalo. Odešel a zničil baterii, palivové čerpadlo, budíky a žárovky, které byli rozsvíceny. Řídící jednotka to naštěstí vydržela. Protože se dá ještě v
Německu všecho koupit, je motorka opět v pořádku.
Abych na ní mohl pracovat, tak jsem nejdřív vyrobil zadní kolíbku. Ale při stavění nebyla motorka za co držet, proto ještě držák, který chytám za kulatinu, co je pod sedlem. A protože
jsem potřeboval sundat obě kola na výměnu pneumatik, vyrobil jsem i zvedák.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist