Dnes už vymřelá kategorie Dualsport. Motorka s všestranným využitím.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - První dojmy byly nic moc ale chtěl jsem enduro jak do terénu na trať i na cestu byl to kompromis. A nebylo moc z čeho vybírat měl jsem už asi jen dvě možnosti DR350 nebo XR400 nakonec po nabídce od kamaráda byla Suza. Postupně jsem zjišťoval kvalitu motorky a čím dál více si ji obliboval.
Recenze
Parádní dualsport na který rád vzpomínám. Lehké obratné endurko = spousta zábavy.
V základu byl podvozek dost žvýkačka nechal jsem repasovat a seštelovat panem Faltusem, který odvedl výbornou práci. Pak jsem si připadal jako na motokrosové motorce tlumení fungovalo daly se skákat lavice. Co mě fakt sr..lo tak kontrola oleje v rámu. Motor žral olej, měnil jsem píst a gufera na ventilech. Trochu výkonu navíc by motoru neuškodilo. S motorkou jsem nakonec stejně jezdil více po cestě jak hard enduro nebo tratě. S kamarády jsme se hecli, že pojedeme na Slovensko na víkend. Tak jsem vyrobil nosič na kufr, vyměnil primární kolečko více do rychla, a nechal přešít sedlo. Dalo se pak jet cestovní rychlostí do 120km/h a spolknout denně tak do těch 300km. Ale nejraději má motorka zakroucené okresky. Snad jediná motorka kterou bych si snad znovu koupil pro její komplexnost.
Opraveno
To není DR ale DR-Z