PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Wilda_CZ
Vloženo 26.4.2022
Aktualizováno 12.5.2022
Zobrazeno 1 448x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CRF 1000L Africa Twin - 2016

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tenere 700: Nižší výkon, horší pro cestování ve dvou (ale líbila se mi její technická jednoduchost a minimum elektroniky)

První dojmy - Velký, těžký... ... "po 500 km" - není to zas tak těžký, když už se to hýbe a je to dost pohodlný!! :-) ... "po 1000 km" - je to těžký, jen když to stojí a zas tak velký už to taky není :-D

Doplňky na motorce - - orig. 3 kufry
- orig. centrální stojan
- orig. vyhřívání rukojetí
- orig. přídavná světla
- orig. horní padací rám
- orig. zásuvka 12V
- nepromokavý, dotykový držák / kryt navigace / telefonu
- deflektor u přední vidlice pod řídítky (odstraní vibrace helmy)
- nižší černý štítek Kappa

Recenze

Vybíral jsem motorku jak k cestování, tak i k výletům kolem komína (a samozřejmě takovou, která se mi bude líbit ). Přeci jen se svými 188 cm se mi na SV 650 S po 200 km nesedí nejpohodlněji . Případný off-road bude nová zkušenost, ale to až bude s Africou najeto víc km a dostane se trošku pod kůži.

EDIT 1: Na silnici je to zatím OK, jakmile se motorka rozjede, už se nezdá tak těžká a do zatáček se sklápí pěkně - kam koukám, tam jede. Žádný problém nejsou ani rozbité okresky - tam kde se mi to na SV moc nezdálo, tak teď jedu úplně v pohodě - podvozek to krásně filtruje.

EDIT 2: První tisícovka kilometrů padla dost rychle jsem spokojenější a spokojenější zatím jediná výtka - po vypnutí klíčku, se kontrola trakce pokaždé nastaví na max. (je jedno, jaké nastavení jste měli před vypnutím), takže to člověk nastavuje pořád dokola. (naštěstí toho k dalšímu nastavování moc není - trakce a ABS na zadním kole)

04/2022
25.4. - Zatím najeto cca 300 km - a to hlavně díky převozu po koupi. Nebylo to úplně nutné, ale stavěl jsem asi 3x a každá zastávka mi pomohla k tomu, abych si ujasnil, že se na tom prostě bude sedět jinak než jsem byl zvyklý doteď z SV 650S. Turbulence od vidlice z pod řídítek jsou ale opravdu nepříjemné - co nejdřív vyřeším deflektorem.
29.4. deflektor namontován (foto viz deník motorky) - není to nejvzhlednější doplněk na Africe, ale funkci plní skvěle - vibrace helmy jsou pryč a je to tak mnohem pohodlnější.
koncem dubna odjeto cca 600km a dojmy už se začínají více vybarvovat - s vyšším plexi a deflektorem pod řidítky je cestování opravdu příjemná záležitost, vždycky, když na motorku sedám, těším se na každou jízdu - jako kdyby sama říkala "pojď, jdem se projet a přidáme nějaké km" z motorky neslézám nijak unavený nebo otrávený a chvilku po dojetí už mám zase chuť se jít svézt.

05/2022
Těším se, až vyměním 6 let staré originální Dunlopky za novější pneu. Na první seznámení to zatím stačilo, ale přeci jen to mám tak nějak v hlavě, že ta guma už má to nejlepší za sebou.
...
Nové Pirelli scorpion rally STR objednány -> vybráno hlavně podle tohoto testu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 20.06.22 v 23:55 10b.

super

Vasko969
Vasko969 napsal 30.04.22 v 16:20 10b.

super mašina !!!

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 30.04.22 v 06:46 10b.

jo bez deflektoru to téměř nejde ať dělá jen radost

Pupi04
Pupi04 napsal 29.04.22 v 12:46 10b.

Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Bobeš55
Bobeš55 napsal 28.04.22 v 00:55 10b.

Více komentářů



TOPlist