Peklo na dvou kolech :) Návrat ke staré dobré surové K8 :)
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Po roční pauze návrat ke GSXR a hned zase zpět K8 :) Sháněl jsem modelovou řadu 2010 a výš, ale naskytla se koupě této K8 v celkem originálním stavu akorát s leknutým motorem na prvním válci.
Motorku bych doporučil pro - Určitě doporučuji pro začínající jezdce :)
Doplňky na motorce - Yoshimura vačky, Yoshimura výfuk 4-1, Rapidbike Evo, Quickshifter, KN filtr, padáky, voltmetr, pancéře, Reflexní oranžové doplňky
Recenze
Sháněl jsem novější modelovou řadu, ale tahle K8 byla za dobré peníze s tím, že motor je K.O. Hromadu dílů jsem měl doma z mé dřívější K8. Takže proběhla demontáž motoru, rozborka a klika šla na přebroušení. Nechal jsem rovnou přebrousit všechna uložení na další rozměr ložiskové pánve dle výrobce. Nový rozvodový řetěz, udělané ventily, nové pístní kroužky, snížená hlava + kompletně udělaná sedla a gufera. Vačky jsem použil Yoshimury ze své staré K8. K nim samozřejmě nemůže chybět Yoshi výfuk takže origo vyměněno za TR4-1. Na motorce proběhla kompletní údržba tzn. nová ložiska v kolech, Ložisko v krku, řetězovka, vidle, repas centrálního tlumiče, kompletní repase brzd + pancíře, voltmetr, padáky, svíčky, nemrzka,plexi Puig, nové bačkurky Brigdestone S22, seřízení SACV, Podtlaky, TPS, KN filtr + rapidbike Evo. Quickhifter rapidbike. S vačkami odbržděno na 200Ps. No a nakonec nějaká ta úprava barviček a polepů :)
Motorka jede neskutečně. Na to moje šmrdlání kolem baráku ideál :) Až se trochu oteplí, vyrazíme s Dafitem zase někam zakroužit.
A co ta vejška 190CM ? To se na to poskládáš?Mám187 a taky o ní uvažuju
Pekna prace
Jsem zvedavej, jak ji to pujde na dromu. Teoreticky bys mel mit min o 20 koni vic nez ja na seriovy L7
Klika pořád drží? Prý to není moc trvanlivé... Jinak krasavice!!!
máš to moc pěkný kolego