PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dacann
Vloženo 7.6.2022
Aktualizováno 29.3.2024
Zobrazeno 1 483x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá a líbezná cestovatelka, co je ve skvělé kondici i přes všechny ty roky.

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLX 650: Chtěl jsem i druhou KLX 650 jednu na silnici a druhou jen do terénu, přehazovat kola mě už nebaví. Taky jsem chtěl něco na silnici a na cestování, KLE 500 má spolehlivej motor a ráda se točí, je sice menší, ale upravím sedlo a možná i monoshock.

První dojmy - Taková těžko popsatelná, pomalu si na ni zvykám. Je to něco mezi klx a gpz ? ale o to taky šlo. Chtěl jsem motorku na silnici, ale v kombinaci s endurem, ten posez je pro mě základ, nízkou motorku prostě nedávám. Motorka dobře brzdí a i projev motoru je pěkně čitelný a příjemný, do zatáček jede plynule a nemusí se přemlouvat.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co nejsou nároční na výkon, nepotřebuji nejmodernější stroj a mají rádi spolehlivost a kvalitu.

Doplňky na motorce - Doplňky zatím nic, nemáme padáky, ani skelet na brašny, nic takového ani neplánují. Myslím že je tam ale dodělávaný hlavní stojan, nevypadá že by byl originální.

Recenze

Je to taková volba rozumu, v něčem jsem ustoupil abych zase jinde získal. Získal jsem motorku, kterou nebudu při cestování "trápit" a bude ráda hltat kylometry, jednoznačně jsem chtěl KLX 650 jednak doma jednu mám a mám spoustu dílů a taky mi vyhovují ty neuvěřitelný koule toho motoru, zátah při jakýchkoliv otáčkách, fenomenální zvuk (samozřejmě s laděným výfukem) no ale vím že pro tuhle motorku cestování úplně není. Chci jezdit dál a to i po dálnici a i když změním rozetu na 38z tak ji budu zbytečně točit, proto jsem šel do točivého dvouválce který si v otáčkách libuje. Motorku jsem vychytal ve skvělém stavu, je z Rakouska a po ženě, brzdy jsou úplně bez hrany, zánovní destičky, skoro nový kola na silnici, motor skoro nechrastí (po dopnutí rozvodového řetízku a seštelováním vůlí se ztišil úplně). Originálním výfuk mě dost vytáčí, motor není vůbec slyšet a navíc ten klasický pískot ? jsem rozhodnutý koupit laděný výfuk s homologací.

Paní si upravovala sedlo a je tedy seříznuté, no tragédie, sedlo musím nechat "udělat". Centrál je vyšponovanej na max, takže s motorkou buď cestovala a nebo byla dost obézní, možná to budu muset řešit, časem uvidím. Osadil jsem H4 Philips white vision, další taková moje klasika, prostě luxus standard. Přepáčko a kyvka nemají vůli a zatím do toho nepolezu, zdá se že vše funguje velice dobře a já chci jezdit. Na kolech jsem vyměnil akorát ložisko unašeče rozety, jinak se zdají být ložiska v pořádku, krk bude potřeba časem udělat.
Nová řetězovka byla potřeba, koupil jsem zlatej D.I.D. vx2 s klasikou 16x44z ale chci vyzkoušet 15x38z, tak uvidíme jak pojede. Sesinchronizoval jsem karburátory, vyměnil filtr oleje a vzduchu, magnetický vypouštěcí šroub, olej, pár hadiček a palivový filtr. Ošetřil jsem motor přípravkem Atomium pro motocykly. Přední vidlice neprolínají, takže jsem je propláchl a nalil nový olej 10w, musel jsem shodit originální prachovky, nahradil jsem je ověřenými neoprénovými návleky od Acerbis, nový gripy Progrip 788 a zalamovací zrcátka.
V červenci jedeme s kamarádem do Chorvatska, tak to bude její test.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dacann
Dacann napsal 10.06.22 v 11:11

Díky za komenty borci, šroubovák a klíče znám už nekolik let, protože KLX dávám vše co potřebuje a nešetřím ji a ani na ní. Jinak výfuk jsem koukal za 7.500 co má pasovat přímo na KLE a to sedlo chci dát co nejvíc do roviny, skoro úplně ten výkus zlikvidovat, nechám ho udělat specialisty, asi to bude + - 4.000,-

zzzmrzlinar
zzzmrzlinar napsal 10.06.22 v 10:41 10b.

Kle je super motorka, hrozne rád na ni vzpomínám,mimo případu že jsem jel na okruh tak jsem ji vždycky z garáže vytáhl místo vedle stojící R1. Piskajici výfuk je otrava, akorát se ladak blbě shani, ale ty určitě uděláš nějaký napojení. Sedlo měla nejlepší první tři roky, lavice, nemusel jsem sedět v tom doliku

m.z.
m.z. napsal 10.06.22 v 07:35 10b.

Pěkná

Více komentářů



TOPlist