Koupena s 63k km na tacho, ale v dobrém stavu, jen s trochou kosmetiky.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Kawasaki ZX-6R 636 má lepší zátah v nižších otáčkách
První dojmy - Dvanáct let na Jawa 350/634, potom pár desítek let motopauza, tak že začátku bylo hooodně opatrnosti. Nedá se tedy říct, že by mi hned padla do ruky, chtělo to dost učení. Mám jí druhou sezónu, najetých 11k km a už si celkem rozumíme, i když motorka pořád umí víc, než já.
Doplňky na motorce - Výfuk Giannelli, tlumič řízení, pancéřové brzdové hadičky, ukazatel zařazené rychlosti, sportovní přepákování.
Recenze
Chtěl jsem šestku supersporta, a z uvažovaných japonských značek mi vyšla nejlépe Kawasaki. Jak po stránce jízdních vlastností, tak i vzhledu. Navíc byla k mání za dobrou cenu přesně ta, kterou jsem chtěl. ? Díky objemu motoru 636 ccm dobře táhne i v nižších otáčkách, ale okolo 10.000 začne to pravé ořechové, to už není hodný koťátko, ale pěkně divoká kočka. Je na ss pohodlná i na delší výlety, najet 300-400 km za den není problém i s batůžkem. Spotřeba není rozhodně nijak moc důležitá, ale při výletním tempu lehce nad předpisovou rychlostí ve dvou jezdí okolo 5-5,5 l/100.
Parádní Ninja, přeji hodně km v sedle a vždy šťastný návrat domů.
Klasika Ted uz jen racing kapoty, sundat zbytecnosti a zabava muze zacit
Za to že je to Kawa, za to že je to Ninja, za to že je zelená, za to že dělá radost, jedině plnej počet
Krásná mašina i nadšení. Přeju mnoho kilometrů bez nehod.