Klasický superbike z první poloviny 90.let.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki VN 800: Zdálo se mi že má malej výkon.
První dojmy - Jela jako svině. Oproti Čz 175 to byla pekelná jízda.
Motorku bych doporučil pro - Všem. Kteří chtějí klasickej superbike.
Doplňky na motorce - Vyfuk, plexi..
Recenze
Tuhle zeleno-modro-bilou hadicovku vlastním snad už 10 let, vždy jsem ji chtěl už od útlého věku. Její design je nepřekonatelný. Najel jsem na ní už dost přes 30000km, motor super, zvuk s laďákem je naprosto skvělý, jízdní pozice je dost radikální. Spotřeba ve dvou na výlety byla neuvěřitelně nízká!!! (pod 4 litry na 100), teď už ve dvou nejezdím, a když se jí pořádně naloží je třeba i na 10-12 litrech, obyčejně je to 7-8l/100. Do zatáček jde perfektně. Zdála se taková těžkopádná v překlápění pomalejší, taková lokomotiva co chtěla jet furt rovně, nové gumy samozřejmě trochu pomohly, ale nejvíc pomohlo ji trošku popustit v brýlích a je to fakt znát. Úplně to změnilo ovládání, a rychlá změna směru není vůbec problém a reaguje okamžitě. Daň za to je, že ve velmi pomalých rychlostech má tendenci se zavírat do zatáčky, ale plusy této "malé úpravy" velice převažují nad touto drobností. Převodovka a řazení je u této mašiny naprosto super.
Nádherný stroj!
nádhera , motorka mého dospívání
Supr zábava ve videu. Fandím starším motorkám bez elektronických píč...n . Tuhle radost nám chce vzít pár ekopomatenců .
Skvělé video,je vidět, že si srdcar. Měl sem CBR 600f a taky sem ji pustil dolů na brýlích. Bylo to pak o dost lepší.
Móc pěknej supersport v něj barvách