PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník M1Far1osh
Vloženo 6.1.2023
Aktualizováno 6.1.2023
Zobrazeno 520x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po prodeji VFR jsem chtěl lehčí superbike se 190 zadní gumou.

Motorka koupena od Soukromá inzerce Pohořelice - Jednání ok, složena záloha, prodávající srozuměn se 14 denní lhůtou na doplatek (prodána VFR v mezidobí) a CBR doplaceno.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 954RR Fireblade: V té době (2010) cena.
Yamaha YZF-R1: Chtěl jsem 2008 a tím pádem cena.

První dojmy - Při příjezdu na inzerovanou motorku mi srdce zaplesalo, po nastartování ještě více. Zalomenější kolena a řidítka pod brýlemi jsem bral jako nutné zlo, v té době jsem neřešil stroj na cestování, ale na svižné pojezdy krajinou. HRC barvy byly třešničkou na dortu.

Motorku bych doporučil pro - Fároš v této verzi je ještě relativně příjemná silniční motorka, věřím, že někdo se železným zadkem by na ní na zátah do Dubrovníku dojel. Jen by musel trochu zalehnout při legálních rychlostech, nebo tavit, ty ruce by časem jistě dostaly záhul.

Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovič.

Recenze

Fireblade jsem si vybral jako lehčí variantu velké motorky, bez větších ambic na cestování, zato s velkými očekáváními takových těch hřejivě mrazivých příjemných pocitů z průlety krajinou. Vše mi ta motorka dopřála. Prodal jsem ji v podstatě ze 2 důvodů:
1) početí dcery - pud sebezáchovy (když bylo často na tacho přes 200 a jednou jsem stihnul spatřit i 267, tak už to najednou nebylo pro mne, motorce to nevadilo, ale mě zatrnulo strachem ze sebe samého)
2) vůně terénu v kombinaci s asfaltem, takže cenduro...

Na Fároši se jezdilo skvěle, stopu vedl výborně, brzdy kotvily statečně (pancéřové hadice). Přehazování do zatáček snadné, zrychlení kulervoucí. Spotřeba podle jízdy, silnice 6, okruh 13. Ve městě se na ní jezdilo také skvěle, používal jsem i na každodenní ježdění (130km/den) do práce.

Na cestování trochu tvrdší (sice plně stavitelný podvozek, ale tomu jsem nerozuměl a nadále nerozumím - maximálně tak ještě to předpětí, že...), ale do Brna na okruh jsme s kamarádem jezdili po ose (200km tam a 200km zpět) a dalo se v pohodě, byl jsem tam jak s VFR tak s CBR, lehčí motorka a větší výkon v případě Fireblada byly sakra znát, na to nemusím být VR46 a poznal jsem to

Servis cenově OK (kamarád), a poruchy žádné. Honda byla ještě tenkrát v lati.
Fascinoval mě relativně velký úložný prostor pod sedlem spolujezdce.

Nicméně, z výše uvedených důvodů jsem Hondu prodal, a přešel na cenduro (Yamaha XT660Z Tenere 2008).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Telďas
Telďas napsal 13.01.23 v 17:58 10b.

Pěkný faroš docela by mě to taky lákalo ale jak píšeš do běžného provozu je to buď o papíry nebo o život tyhle motorky nenechají jet člověka v klidu , to vfr je aspoň klidnější...ale určitě někde na okruhu to musí být super

Více komentářů



TOPlist