Po mnoha motorkách od Pionýrů, Simsonů, ČZ, Jawy 250,350, Hondy CBR600F1, Hondy Magna700C, jsem si koupil krasavici XJR1200
Motorka koupena od Motostyl - Prodejce mi smluvně poskytl záruku na motor.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Zephyr 1100: důvod neuveden
První dojmy - Od první chvíle příjemná, pohodlná a silná mašina. Hned mi padla do ruky a ovladatelnost mašiny příjemně překvapila. Bez záludností reaguje na všechno, co po ní chci, navíc při výkonu, který má, mašina zajišťuje, že se na ni můžu spolehnout v jakékoliv situaci.
Motorku bych doporučil pro - XJR1200 je vhodná pro každého, kdo už má něco najeto a ví, co očekávat od klasické mašiny s karburátory, Příjemná v každém režimu, nevadí městský provoz, ale ideální na delší trase mimo město.
Doplňky na motorce - Je nainstalován přední štít. Při rychlostech nad 150km trošku vibruje, ale účel plní. Dále snížený posez pro spolujezdce.
Recenze
XJR1200 je krásná mašina, obratná v městském provozu a rychlá za městem s přebytkem výkonu při předjíždění a řešení problémů. Dostatečně pohodlná a snadno ovladatelná. Bez problémů zvládá krátké popojíždění po rušné komunikaci i dálkové trasy. Posez je příjemný v nízkých i vysokých rychlostech, v každé situaci je cítit výkon řadového čtyřválce. V žádném případě se s ní nenudím a na každé přidání plynu poctivě odpoví v každé rychlosti. Proste to tam ta mašina má. Koncepce motorky dovoluje zakomponovat boční kufry, tangbag nebo podobné rozšíření úložného prostoru. Na svou hmotnost je manipulace s mašinou příjemná, brzdy více než uspokojivé, možná mi chvíli trvalo, zvyknout si na pětistupňovou převodovku, oproti šesti, z předchozích strojů. Na tomto stroji se mi líbí, že stále cítím motor, vibrace a sílu, v každém režimu jízdy vybízí a provokuje. Mašina není pro žádné prcky a manipulace s ní je o zvyku a cviku.
Krásný klasický tahoun