Krásná, pohodlná, pružný motor
Motorka koupena od FIRMA:IMOFA (Praha 4-Krč)
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Naprosto dokonalá ergonomie. Všchno je tam, kde má být. Pohodlná jak vsedě, tak ve stoje a to bez jakýchkoliv představců a nástavců (mám 175 cm). I v dešti jsem skoro suchý. Hodně mě pozitivně překvapila.
Motorku bych doporučil pro - Klidně pro začínající enduro cestovatele i pro zkušené off road matadory. Je hodná, lehká, pohodlná, skvělá do lehčího terénu i na silnici. Projel jsem s ní dálnici, horské asfaltky i šotoliny, travnaté kopce, rozbité i kamenité cesty v horách, poušť (opravdu písek) a vše dává v klidu a naprosto suverénně.
Doplňky na motorce - Padací rám přední malý. Originál boční nosiče kufrů (fungují i jako ochranný rám). Zadní nosič, přední ochranná mřížka světlometu, off road držák mobilu s bezkontaktním dobíjením -používám ho jako navigaci.
Recenze
Strávil jsem na ní cca 3 500 km po Maroku a trochu Španělska.
Kromě toho, že je to fakt krásný enduro, tak jak jsem psal v úvodu - naprosto dokonalá ergonomie. Všchno je tam, kde má být. Pohodlná jak vsedě, tak ve stoje a to bez jakýchkoliv představců a nástavců (mám 175 cm). I v dešti jsem skoro suchý. Přitom je to štíhlá a lehká motorka. Hodně mi připoměla KTM 990 Adventure R, poslední smysluplný cestovní enduro od KTM. I s jednadvacítkou vepředu jede krásně po silnici, nic nevibruje a nevlní se při vyšší rychosti, jak litrová Afrika. Motor je neskutečně pružný. Ve 2 000 otáčkách necuká a přes 7 000 teprve ožívá a táhne jak magor. Kompletně stavitelné přední tlumiče a zadní tlumič, takže si každý najde to svoje optimální nastavení. Krásně čitelný displej se všemi potřebnými informacemi (jsem zastáncem staré školy s klasickejma budíkama, ale potom co jsem si koupil tuhle mašinu a Suzuki GSX S1000 GT, tak jsem to sakra přehodnotil). Možnost volby jízdních režimů je jednoduchá i za jízdy a dají se naprogramovat podle pořeby. V poušti jsem dost využil režim off road. Při přesunu po Marocké dálnici jsem využil snad poprvé tempomat a je to naprostá pecka. Spotřeba při rychlosti 90 km je do 4 litrů. Ideální na delší cesty po asfaltu i do terénu (s plnou nádrží váží 206 kg !!!). Asi nemám, co bych jí vytknul. Možná do pouště a na rozbité cesty bych přikoupil Quickshifter, abych nemusel uvolňovat levou ruku při řazení. A taky originál výfuk je na mě dost hlučný :)
Tak nevím, asi mám její ségru Tak ať nám slouží
Tak nevím, asi mám její ségru Tak ať nám slouží
Nádhera
Pěkně vymazlená
tak doufám, že se někde potkáme, ať můžem vyměnit zkušenosti a názory