PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuareg 660 (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Wigmaker
Vloženo 8.5.2023
Aktualizováno 30.8.2023
Zobrazeno 2 086x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, pohodlná, pružný motor

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:IMOFA (Praha 4-Krč)

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Naprosto dokonalá ergonomie. Všchno je tam, kde má být. Pohodlná jak vsedě, tak ve stoje a to bez jakýchkoliv představců a nástavců (mám 175 cm). I v dešti jsem skoro suchý. Hodně mě pozitivně překvapila.

Motorku bych doporučil pro - Klidně pro začínající enduro cestovatele i pro zkušené off road matadory. Je hodná, lehká, pohodlná, skvělá do lehčího terénu i na silnici. Projel jsem s ní dálnici, horské asfaltky i šotoliny, travnaté kopce, rozbité i kamenité cesty v horách, poušť (opravdu písek) a vše dává v klidu a naprosto suverénně.

Doplňky na motorce - Padací rám přední malý. Originál boční nosiče kufrů (fungují i jako ochranný rám). Zadní nosič, přední ochranná mřížka světlometu, off road držák mobilu s bezkontaktním dobíjením -používám ho jako navigaci.

Recenze

Strávil jsem na ní cca 3 500 km po Maroku a trochu Španělska.

Kromě toho, že je to fakt krásný enduro, tak jak jsem psal v úvodu - naprosto dokonalá ergonomie. Všchno je tam, kde má být. Pohodlná jak vsedě, tak ve stoje a to bez jakýchkoliv představců a nástavců (mám 175 cm). I v dešti jsem skoro suchý. Přitom je to štíhlá a lehká motorka. Hodně mi připoměla KTM 990 Adventure R, poslední smysluplný cestovní enduro od KTM. I s jednadvacítkou vepředu jede krásně po silnici, nic nevibruje a nevlní se při vyšší rychosti, jak litrová Afrika. Motor je neskutečně pružný. Ve 2 000 otáčkách necuká a přes 7 000 teprve ožívá a táhne jak magor. Kompletně stavitelné přední tlumiče a zadní tlumič, takže si každý najde to svoje optimální nastavení. Krásně čitelný displej se všemi potřebnými informacemi (jsem zastáncem staré školy s klasickejma budíkama, ale potom co jsem si koupil tuhle mašinu a Suzuki GSX S1000 GT, tak jsem to sakra přehodnotil). Možnost volby jízdních režimů je jednoduchá i za jízdy a dají se naprogramovat podle pořeby. V poušti jsem dost využil režim off road. Při přesunu po Marocké dálnici jsem využil snad poprvé tempomat a je to naprostá pecka. Spotřeba při rychlosti 90 km je do 4 litrů. Ideální na delší cesty po asfaltu i do terénu (s plnou nádrží váží 206 kg !!!). Asi nemám, co bych jí vytknul. Možná do pouště a na rozbité cesty bych přikoupil Quickshifter, abych nemusel uvolňovat levou ruku při řazení. A taky originál výfuk je na mě dost hlučný :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kelt-P
Kelt-P napsal 16.05.23 v 19:50

Tak nevím, asi mám její ségru Tak ať nám slouží

Kelt-P
Kelt-P napsal 16.05.23 v 19:50 10b.

Tak nevím, asi mám její ségru Tak ať nám slouží

Krkinen
Krkinen napsal 13.05.23 v 13:45 10b.

Nádhera

Myschan
Myschan napsal 12.05.23 v 07:36 10b.

Pěkně vymazlená

wrabeCZech
wrabeCZech napsal 09.05.23 v 16:05 10b.

tak doufám, že se někde potkáme, ať můžem vyměnit zkušenosti a názory

Více komentářů



TOPlist