Štíhlá, vysoká, nezáludná, ani nevím proč jsem zrovna tuto koupil, ale asi abych na ni jezdil.
Motorka koupena od Soukromý prodejce
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Na jednu jsem volal, ale stav z telefonátu mě odradil. Nikdy jsem na ni nejel. Jsem drobnější postavy a vím z minulosti, že KLE je uzounká a dobře se na ni jezdilo.Transalp podle popisu větší mastodont?
První dojmy - Jak jsem na ni sedl tak jsem věděl,že ji chci doma. Hned do stupaček, parádní poježdění u prodejce. Nebylo co řešit. Stav mohl být lepší,ale motoricky super a málo najeto.Tož jela semtam terénem a šlo to poznat ,ale to se vše dá dokupy a hlavně mě to baví si ji dát k obrazu svému.
Motorku bych doporučil pro - Pro človeka, který nečeká velký výkon ,ale zábavu na silnici i v lehkém terénu. Umí pěkně překvapit. Třeba brzdy jak málo brzdí?. I s tím do toho člověk jde a popere se s tím. Tato motorka ho odmění mnoha zážitky, Těším se na každou vyjížďku cestou necestou.
Doplňky na motorce - Doplňky budu dávat.Teď proběhla nějaká rozborka. Pár dílů jsem otryskal a do barvy. Druhé řidítka ,ty origo už nebyli nějak rovné-již zmiňovaný terén předchozího majitele.Přibudou padáky a další blbůstky.Druhá přední pneu asi Mitas E-07+.jiné Plexi, blastry, rolny na kyvku,.. mě to baví a je třeba si dělat radost.Udělám si ji k obrazu svému. Tvorba začíná ?...Postupně rád budu dopisovat co jsem dodělal nebo změnil od doby koupě motorky...1.jiné řidítka accel s-10 (původní ohlé z terénu). 2.Nové origo páčky (původní zkrácené uřezáním bambulek-zase do terénu). 3. Vyšší plexi-(turistické kouřové). 4.Padáky Heed a k nim i kapsičky.(pěkně pasují a navíc nestojí takový ranec jak sw-motech. 5. Otryskání a černá barva (spodní kryt motoru,stojan, držáky stupaček, řadička, páka zadní brzdy -k tomu i nové gumy. 6.sundány blástry( opět poškrábané z terénu.(buď budou nové originál nebo z výztuhou(zatím nevím)). ...Plánováno: 7.přídavné světla dopředu na padáky. 8.Zadní kufr.9.o zub menší pastorek(už koupený) 10.Možná zadní držáky na boční brašny 11. Kufr dozadu( plast nebo hliník).hlavně vyčištění všeho. Výfuk a svody už dostaly nový nástřik. Alespoň je co dělat ,když je volná chvíle.
Přední pneu Mitas E07+ je tam, proužky na ráfky taky,rampa pod držák navigace homemade AL, zadní rolny z mosazi.
Motorka mě moc baví. Jak jízda, tak úpravy.
Recenze
Na této Kawině jsem už kdysi dávno občas jiezdil, jen na starším modelu a vždy bez problémů jak silnice tak terén.Chtěl jsem po nějaké době zase občas do terénu i na silnici.Nic co by mi trhalo ruce. Na to mám jiné. Prostě se projet cestou necestou. Enduro jednoválce jsem už měl a bylo to super,jen jsem chtěl zkusit dvouválec co zvládne silnici i terén.Transalpa jsem hledal jako první. Ale je takový širší a myslím, že nebude ani tak zábavný jako KLE. Ještě bylo v hledáčku xt660 z, ale výška -i když toho se nebojím- ,navíc již zmíněný jednoválec a mnohem vyšší cena. A já chtěl jen něco kolem komína, případně les,občas delší trasy v jednom či s batůžkem. Myslím ,že jsem udělal dobře. Zatím pár kilometrů najeto a je to radost.To je hlavní.Je spoustu lepších motorek,ale tato splňuje mé požadavky co se rozpočtu,kvality,jízdních vlastností i historie týče.A můžu si ji poupravit jak se mi zlíbí.
KLEčko v parádním stavu, jen to kazí to plégo z prvního faceliftu. Tvarově vůbec nesedí... Ale mít moje v takovém stavu, to bych si pískal
Moc pěkná
Za mě je KLE nedoceněná motorka s nesmrtelným motorem na normální ježdění a lehčí terén po nějaké té úpravě , v zimě jsem ji koupil také abych měl zase něco v garáži na čem můžu přežít zimu nebo si jen tak vyčistit hlavu na polních cestách. Řešil jsem asi to samé jako ty, měl jsem již s pauzami tři KLR a už se mi do jednobuchu nechtělo. Jen mě tam schází krouťák od spodu, musí se docela točit a to v terénu na jedničku nic moc, dal sem o zub menší přední kolečko, ještě asi dám o zub až dva větší rozetu, na rychlost tuhle motorku nemám ...
Užívej ji ve zdraví
čoveče to je krasavec
Tahle generace je fakt vzhledově pěkná