PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Springi
Vloženo 9.9.2023
Aktualizováno 2.4.2024
Zobrazeno 2 220x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Neskutečný stroj. Ten zvuk, ten charakter. To kdo nezkusí ten neuvěří.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Žádné, byla položená, zněla dobře, jen jsem v hlavě počítal co všechno bude potřeba udělat aby byla zase fit.

Doplňky na motorce - Leo Vince výfuk
Odstraněny všechny emisní systémy a omezení
Akrapovič ECU
BMC filtr
Permanentně otevřená klapka výfuku
Vyšší řídítka Renthal
Facelift začerněné přední světlo

Recenze

Upřímně...nikdy jsem po tuonu netoužil. Byl jsem rozhodnutý že vezmu nějakou guzzi na kochačku kolem baráku ale ještě jednou jsem si otevřel bazoš a bylo vymalováno!

Poškozená po sklouznutí ve vesnici při srážce se psem. Z prodejce se vyklubal mechanik Olivera Königa což jsem teda vůbec nečekal a tím jsem si byl v podstatě jist že ji koupím protože o ni bylo královsky postaráno a nebylo co řešit.

Původně jsem chtěl zachovat originální lakování ale po tom co jsem na internetu spatřil černo zlatou factory tak nebylo cesty zpátky.

Práce na ní nakonec bylo jako na kostele, komplet rozebrat, zkontrolovat, všechno vyčistit, promazat, proměřit, vyměnit a nakonec nalakovat. Největší zlo bylo čekání na nové originální díly, jako dřív jsem nadával jsem na ducati když jsem čekal měsíc na nějakou prkotinu ale 4 měsíce jsem v tomto případě nečekal, na druhou stranu asi chápu že kompletní brýle a jiné ne úplně spotřební díly dealeři nedrží skladem. No z původního odhadu opravy do 40 se vyklubal servis za 110. Nechal jsem se trochu unést svým perfekcionismem a udělal z ní v podstatě motocykl v showroom stavu.

Párkrát jsem se na ní svezl a musím uznat že už mě dlouho žádná motorka takhle nenadchla, nejvíc ten zvuk! To je prostě něco, jízdní vlastnosti asi super ale to jako člověk co vytáhne motorku 4x do roka nemůžu posoudit. Charisma to rozhodně má a hlavy to otáčí velice :).

Kompletní fotodokumentace zde:

https://www.rajce.id...ginsfeld/album/tuono

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 16.09.23 v 08:25

dettektorr

Samozřejmě jsem zapomněl napsat, že hliník musíš nejdříve napatlat nějakou základovkou určenou na tento kov a zároveň chemicky slučitelnou s finální barvou. Ale to by ti měli ve speciálce prodat taky, pokud jim vysvětlíš, co chceš stříkat.

Targus
Targus napsal 16.09.23 v 07:15

dettektorr

Tipnul bych si, že kola jsou stříkaná doma, teda alespoň podle fotoček se tak tváří.

Velmi záleží, v jakém stavu svoje ráfky máš.
Pokud jsou leštěné, musíš je zdrsnit.

Jestliže jsou v laku a lak dobře drží, chce to lehký přebrus smirkem 400 a můžeš patlat.
Doporučuji si PŘEDEM ujasnit představu, jestli má být barva v matu, anebo v kategorii PSÍ KULKY.

Dále se musíš rozhodnout, jakou barvou to napatláš. Např. JÁ jsem prase a matlám většinu svých šílených výtvorů uretanovými barvami, páč nejsou zas tak drahé a technologie nanášení je nenáročná, proveditelná i doma.
Barvu - jednošichtovku namatláš s tužidlem v předepsaném poměru a valíš. Po patnácti minutách můžeš pokládat další vrstvu bez rizika, že se ti to utrhne a zasopluješ lakovaný kus.

Tihle to posílají i na dobírku, anebo do nějaké spřátelené prodejny.
www.dumbarev.cz.

Targus
Targus napsal 16.09.23 v 06:53 10b.

Tak to je ÚPLNĚ jasné.
Motorka je pro JEDINĚ SPRÁVNÉ motorkáře zcela nevhodná, protože nemá pod sedlem držák na hustilku a do benzínu se nedá beztrestně přimíchávat dobrota M2T. Jen na těchto dvou nedostatcích je JASNĚ vidět, že to je zcea nevhodný a úpadkový stroj z hnusné ciziny a tak všelijak podobně.


Dále je velmi na závadu, že už jen při prohlížení fotek mne bolí ruce, když vidím, co práce to stálo, a taky mne ihned bolí za krkem, když vidím, jak se na tom má jakože správně sedět.

Jako další závadu bych pak viděl absenci řidítek s hrazdou do terénu a nějaký slušivý domácí štětkolak na kapotáži. Pochopitelně provedený vodou ředitelnou barvou, aby to bylo bio- a eko-.

Až majitel odstraní shora uvedené závady můžeme pak mlluvit o trochu slušné motorce. Ale myslím si, že můj pincek Jawa 20 bude stejnak o fous lepší.



BOHUŽEL už jen za ty fotky jsem ti nucen dát plný počet, což mne pochopitelně sejří.

dettektorr
dettektorr napsal 14.09.23 v 09:14 10b.

Ahoj. Motorka je absolutně nádherná. Líbí se mi, jakou péči jsi ji věnoval. Mam takový přístup rád. Kdybys mohl, rád bych věděl, jakou barvou a kde jsi nechal lakovat kola. Sám bych rád měl na sve Hondici zlaté ráfky. Díky případně za odpověď.

Vladounreal
Vladounreal napsal 14.09.23 v 08:53 10b.

teda klobouk dolů , dobrá práce draku

Více komentářů



TOPlist