PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Viruskarlos
Vloženo 19.9.2023
Aktualizováno 4.4.2024
Zobrazeno 700x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Žádný letadlo,ale dynamiku má, velmi příjemná v podstatě při všem.
Edit.
Po 15 letech manualů trochu nezvyk,ale už sem s dct úplně v pohodě,ale co se týče jak mi sedla do pazour,tak hned,jinak bych ji asi ani nekupoval..

Více fotografii

Motorka koupena od V Německu soukromě

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Vyzkoušet DCT

První dojmy - Padla do ruky už před jízdou,příjemný průběh výkonu,který v praxi neodpovídá udávanému,myslím,že táhne mnohem víc,než člověk od 40kw čeká.Slušný krouťák je znát. Edit. Motka je velmi dobrá,od začátku mě trochu štvalo akorát sedlo a brzdy.Sedlo nepohodlný,ale hlavně sem na něm strašně klouzal, vyměnil jsem ihned,za Rutan v alcantaře a pohoda.Brzdy jsou dostačující,ted uz sem s nima v klidu,asi šlo spíš o zvyk z mašin před ní,ale ABS k nezaplacení,to sem předtím neměl. Výkon podle očekávání,ale s batůžkem to asi nebude nic moc,nevím,jezdím sám a je to na mě tak akorát.Spotřeba asi ne úplně z nejdůležitějších,ale potěší,jsem kolem 3,5.Největší plus je podle mého vyvážení,pro mě super. DCT byla pro mě novinka, je to vyborný,to bez diskuzí,ale kdyby se to nedalo i manuálně hlavně dolu řadit,tak bych asi moc spokojenej nebyl.Mám 4 režimy,ale myslím že by stačily 2,osobne použivám v podstatě jen S1,občas S2,ale kdyby to mělo jen S1 a pádla,tak sem s tím v poho. Jinak všechno ok,na sport je to nesmysl a na delší štreky bych si koupil něco jinýho.Ale dá se to.Výkonem a velikostí bych ji nazval skvělá malá,ale už dospělá mašina. Dal bych po výměně sedla a par doplňků známku určitě 8/10.

Motorku bych doporučil pro - Každému,kdo nepotřebuje supersport nebo chopper a nejezdi nějaký mordy na dálnicích,jinak ta mašina umí jezdit fakt v podstatě jakkoliv. Hlavne tedy s DCT,manuál bych vybíral jinak. Edit. Sport,terén,dálavy,na všechno jsou lepší motorky,ale tohle je klidna hodná motorka,která umi i jet.Myslim ze ideální je prostě na takový ty běžný výlety,pokud chci jezdit do Itošky atd,rychlý přesuny po dálnicích,ja bych si koupil něco jinýho.Za sebe,upozorňuji že jen za sebe,je idealni tak na 200 az 500 km za den.Určitě bych ji doporučil menším jezdcům,ženám s obvykle nižší váhou kvůli výkonu určitě taky. Mašina je super,komu se líbí,chce DCT a nepotřebuje 100 kobyl,chybu neudělá a baječně pojezdí.Vlastně bych jí doporučil každýmu,protože každý,kdo chce na šílet na okruhu nebo přejet Saharu,toho tahle kráska ani nenapadne.Asi tak.Hodně štěstí.

Doplňky na motorce - Zakázkové sedlo,laděný výfuk,blastry,vyšší plexi,topcase,vyhřívané hefty,padací rám,přídavná světla,centrální stojan,kryt chladiče,prodloužení blatníků.

Recenze

Na motce zatím jen asi 3000km,navíc poprvé automat,ale jsem velmi mile překvapen. Ty holce bych vytknul jen 2 věci, a sice za1) sedlo...to je podle mě katastrofa a po měsíci sem si ho nechal komplet předělat na gelové a alcantaru,takže to má řešení a je to úplně neskutečný rozdíl,a za 2) brzdy...řekl bych,že jsou dostatečné,ale čistě dle mého názoru by jí dvoukotouč slušel a brzdila by komfortněji.No hlavně že má ABS,to vidím jako velké plus. Co se týče poruch tak zatím nic...tuktuk
Myslim že motka do města diky DCT a úplně nejlíp se cití na silnicich kolem 90km,takový z ní mám pocit,že jí to chutná nejvíc,do zatáček se ji chce velmi ochotně.Cestování určitě v poho,ale osobně bych na cesty od 500km denně vybral jinou.

Edit.
Výkon podle očekávání,ale s batůžkem to asi nebude nic moc,nevím,jezdím sám a je to na mě tak akorát.Spotřeba asi ne úplně z nejdůležitějších,ale potěší,jsem kolem 3,5.Největší plus je podle mého vyvážení,pro mě super.
DCT byla pro mě novinka, je to vyborný,to bez diskuzí,ale kdyby se to nedalo i manuálně hlavně dolu řadit,tak bych asi moc spokojenej nebyl.Mám 4 režimy,ale myslím že by stačily 2,osobne použivám v podstatě jen S1,občas S2,ale kdyby to mělo jen S1 a pádla,tak sem s tím v poho.
Jinak všechno ok,na sport je to nesmysl a na delší štreky bych si koupil něco jinýho.Ale dá se to.Výkonem a velikostí bych ji nazval skvělá malá,ale už dospělá mašina.
Dal bych po výměně sedla a par doplňků známku určitě 8/10.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pupi04
Pupi04 napsal 19.09.23 v 21:29 10b.

skvělý stroj, měl jsem jedno z prvních NC (i když "S")
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

pali3x
pali3x napsal 19.09.23 v 20:54 10b.

Super motorka

Povedal by som, že aj "slabá" motorka okolo 40 kW ide pre bežného človeka, ktorý doteraz jazdil na bežných autách (povedzme do 150 kw) dooosť dobre. Mám iba cca 37 kW (BMW F650 GS) a akože ide to celkom ako "z praku" (pokiaľ sa to nenaloží, navyše ja som pomerne ľahká váha = cca 78 kg).
Bežne jazdím autom s cca 120 kW a hmotnosťou cca 1370 kg (pohotovostná). Keby sme prepočítali povedzme 37 kW motorky s hmotnosťou cca 200 kg na hmotnosť auta, tak by to bolo okolo 253 kW. A to u auta nie je úplne málo (= celkom výkonný hothatch). Napr Subaru BRZ má cca 147 kW a celkom to ide... (Golf GTI = 180 kW , i30N = 206 kW , Civic Type R = 242 kW)

A to by sa dalo by sa povedať, že jazdím "slabou" motorkou "pre dievčatá" (OK, mám Dakar a ten je viac chlapčenský )

Takže cca 40 kW sa zdá málo, ale na začiatok (pre niektorých ani neskôr viac nie je potrebné) je to celkom dosť. Kedysi mala Jawa 350 = jedna z "najsilnejších" motoriek na trhu ČSSR okolo 17 kW? (Jasné, že 2 takt ide trochu ináč, navyše Jawa bola ľahšia... )

Hunyady
Hunyady napsal 19.09.23 v 20:17 10b.

Mám ji v manuálu a sedlo už je v pohodě, zadek se mi otlačil . Jinak je to příjemná motorka, jsem s ní spokojený. Tak i Tobě ať dělá jen radost .
500 km na zátah se dá, letos jsem si v létě na ní dal 2000 km za 4 dny.

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 19.09.23 v 18:24 10b.

Jezdil jsem na ní na Kanárech a souhlasím s tím sedlem. Dubová fošna je proti tomu měkký křesílko... Akorát jsem neměl možnost jí vyzkoušet s DCT - tu převodovku jsem otestoval až na Africe. Na S2 byla použitelná, Déčko je tam úplně zbytečnej režim..

Více komentářů



TOPlist