KTM a terén. Víc není třeba zmiňovat.
Motorka koupena od FIRMA:TOROLA racing (Frýdek-Místek)
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Jelikož jsem bral funglovku, tak zajíždění bylo celkem nuda. Naštěstí za 2 a půl dne zajeto, první servis + reklamace a mohlo se jezdit.
Doplňky na motorce - Doplňky
Jako základní věc - výfuk SC Project. Akorát ta čekačka +- 3 měsíce... Je to EURO 5, takže db killer je přinýtovaný. I když nýt odvrtáte, chce to hodně síly na vytažení. Je to tam ku*evsky narvané, ale na mě si ty hovada z Bruselu nepříjdou!
Po doporučení od kamaráda jsem tam okamžitě dokoupil Haan Wheels s variantou pro duše
Širší řidítka Fatbar 821 + foam gripy +zvýšení řidítek - po výměně se pozice rukou zlepšila a zvýšení je znát v jízdě ve stoje
Sklopná zrcátka - pro offroad nutnost
Ochranný kryt světla
Vyrobený kryt pro ochranu motoru - proč dávat prachy, když si to šikovný člověk vyrobí doma.
Dodělal se držák pro bágly od Mosko moto (TOP)
Kratší spojková a brzdová páčka od Touratech
Široké a nižší stupačky od RG
Brzdová a řadící páčka od RG - řadička výborně nastavitelná pro silnici/offroad. Během 15 vteřin nastaveno.
Recenze
Trošku změna oproti předešlým strojím.
Motor - výkonu do terénu až až, na cestu je to dostačující. Stejně s tím člověk nebude lítat 200.
Podvozek - KTM v terénu nemá konkurenci, když si člověk koupí model z krámku a nic neupgraduje jak u jiných značek. Do podvozku jsem ani nesáhl a zvládlo to TET v Bosně bez problému. Nebo jsem to teda alespoň nezaregistroval.
Motorka jezdí překvapivě svižně na silnici. Člověk si může dovolit hodně, ale pořád tak nějak hledám limity. Brzdy jsou v pohodě. Co taky čekat u takové vysoké kozy. Ducati to není. Co si budem.
Dokoupené software doplňky - Tech pack obsahující QS, MTC, Rally mode a tempomat.
Pro offroadové cestování asi nejlepší varianta motoru. Ani moc, ani málo. Přejezdy jsou sice trošku unavující, ale s tím musí člověk počítat.
Reklamace
1000km - prolínal olej od gufera za předním řetězovým kolečkem. Vyměněno před tripem do Bosny.
3700km - Při návratu z Bosny opět stejný problém s prolínáním oleje. Opět vyměněno i s podložkou pod guferem. Snad už bude klid.
Koupil jsem zrcátka od Touratech.
Jo pěkně, co šlo odlehčit do terénu je z motorky pryč . Jaké jsi tam použil ta sklopná zrcátka a jaké s nimi máš prosím zkušenosti? Jinak přeji jen samou radost!