Novější, bezpečnější, pohodlnější a to i pro batůžek, a líbí se mi barva a dezain.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800X Crossrunner: Ta na kterou jsem se byl podívat byla ve špatném stavu
První dojmy - První dojem lehká manévrovatelnost i na místě, namontované boční kufry pro mně nezvyk,a vyšší posed díky gelovému sedlu.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji začátečníkům,kliďasům kteří nemusejí jezdit jen pilu a všem pohodářům i na delší výlety.
Doplňky na motorce - Doplňky - vyšší plexi,navigace,kryty rukou,vyhřívané rukojeti,prodloužení předního blatníku, padáky+přídavné led světa, zadní kufr na 2 helmy+brzdové světlo, zadní blatník z krytem řetězu, gelové sedlo,rozšíření bočního stojanu.
Recenze
Moto mi padla do oka,kombinace bílé a černé + moderní vzhled,úložné prostory jsou taky výhodou a spousta doplňků které bych stejně pořizoval .Na zátah od spodu jsem si rychle zvyk jen ten omezovač by mohl být víš!brzdy uspokojivé jen jsem nepochopil že na bývalé Hondě rv.2004 jsou kotouče dva a tady jeden. Ovladatelnost dobrá,nastavení podvozku jde,z batůžkem houpavá ale větší pohodlí.Úložné prostory výhodou,a spotřeba dost slušná na malou nádrž.
Díky holt jsem si udělal radost ?
Super
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
jo Nc pěkný zátah a malá spotřeba na ty naše silnice paráda, tak jen samou radost s ní draku.