K7 jsem koupil v září 2023, je trochu zbastlená jako většina ale zdá se celkem v pořádku. Je tam PC5, Mivv výfuk, Healtech quick shifter. Na novou sezónu jsou potřeba gumy a servis samozřejmě.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Motorka se řídí pro mě překvapivě hbitě, občas trochu otravně pocukává při ustálené rychlosti v nižších otáčkách ale to se docela zlepšilo nastavením a resetem TPS. Jsou tam nic moc gumy, které nepomáhají pocitu z jízdy. Je to silný stroj a absolutně nevyužiji jeho potenciál, ale prostě mě padla do oka a musel sem ji mít :D
Doplňky na motorce - Už při koupi na motorce byl PC5, Healtech guick shifter, Mivv výfuk, černé plexi. Já zatím nainstaloval jen LED žárovku, vyměnil divné duhové žárovky za normální, nálepil gripy na nádrž, gripy na řídítka. Jsou tam neoriginální páčky, nemá to ten mechanismus na ovládání klapky ve výfuku, KN vzduchový filtr atd
Recenze
K7 jsem koupil protože jsem na ni slyšel jen samé dobré recenze, má líbivý design a jelikož je to běžná motorka tak se dají vcelku jednoduše sehnat díly.
Motorka má power comander a předchozí majitel říkal že je mapa dělaná na brzdě, táhne to jako posedlý demonem, aspoň na moje standardy :D podvozek je na sportovní motorku pohodlný a celkově posed je úplně v pohodě a ani na delší cestě netrpim nějak nesnesitelně.
Negativa jsou nejspíš spojená jen s mým kusem, ale přesto nepíšu i tyto poznatky. V zrcátkach nic nevidím, hrozně v některých otáčkách vibrují. Zadní brzda je dost slabá, až bych řekl, že nepoužitelná, ale to bude spíš závada než vlastnost.
Již jsem musel řešit problémy, TPS byl špatně nastavený takže to cukalo a celkově byla špatná směs. Otravnější závada byla, když to přestalo startovat, pomohlo přenastavení polohy spojkové páčky, ale i tak se od té doby párkrát stalo, že to nezačne točit napoprvé. Připadá mě že je trochu hlučnější motor, avšak podle videí zní všechny trochu vyrachtaně, takže asi v pohodě :D
Super v týhle barvě jich taky moc není. Tak hodně spokojených kilometrů