Přibližovalo, které zvládne bez problému denní dojíždění do práce přes 100km se spotřebou kolem 3,5L a maximální rychlostí 140km/h
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-City 250: Honda má lepší parametry.
První dojmy - Je to skůtr a po přesednutí z normální motorky,to byl chvilku nezvyk.. Hlavně ovládání brzd a drobná prodleva variátoru při přidání plynu . Jinak popojíždění v kolonách je naprosto super..
Motorku bych doporučil pro - Já myslím,že je to stroj pro úplně všechny.
Doplňky na motorce - Vysoké plexi Honda, kryty rukou , orig.kufr Honda.
Recenze
Skůtr mám už asi rok a půl a najel jsem s ním přes 12000 km. Celkem má skůtr najeto 63000km. Podle některých zdrojů dokáže SH- čko najet bez problému i 100 tis. km. Je to ideální kompromis mezi malou 125 a velkým maxi skútrem . Denně mám nájezd přes 100km a průměr spotřebu 3,5L a to jezdím docela svižně . Skůtr mám vybaven továrním kufrem a vysokým plexi včetně deflektorů na ruce. To plexi funguje výborně za deště a chladu...vůbec za něj nefouká...
Honda je prostě dělník pro každý den a každou situaci.?
6/2024
Tak letos už se blíží Hranice 65000km,
V 64000km proveden větší servis ... Brzdové destičky, brzdová kapalina, chladící kapalina, seřízení ventilů ( to bylo opravdu znát), většina ventilů 3 ze 4 hlavně výfukové měli skoro o 0,1 mm větší vůle... Výfuk má být ideálně 0,22 a sání 0,16+/- 0,03 mm
Dále jsem řešil promazání a kontrolu kyvného ramene zavěšení motoru. Kontrola řemenu,spojky atd..
!!! Musím říct, že po seřízení ventilů bylo opravdu znát, motor se krásně sbírá a ani není znát žádná prodleva variátoru...
Max ..rychlost bez problémů 140km/h na tachometru a v reálu dle GPS 129km/h..
Teď už dám jen nový olej 10w30 Motul , plnou syntetiku 1,4 L a filtr HF 204,
Původně jsem ho chtěl poslat do světa, ale jede to teď úplně super, nechám si ho ...i s těmi km , je to pořád dobrý skútr ?.