PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Agbar
Vloženo 1.1.2024
Aktualizováno 3.1.2024
Zobrazeno 439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlný i pro dva. Silný, vybavený, super podvozek.
Za některé detaily bych ale vývojářům nakopal prdel. Světlo v kufru, otevírání přihrádek v přístrojovce. Při použití originální brašny na tunel nejdou otevřít vůbec.
V zrcátkách je vidět prd.

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Vyšší, ale pohodlnější posed než na Burgmanovi 400. Daleko silnější motor a jistější podvozek. Celkově však hrubější projev. Při první jízdě za chladného počasí jsem ocenil vyšší plexi Givi, výhřev heftů a sedla.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce rychle a pohodlně cestovat po zpevněných cestách a nechce motorku.

Doplňky na motorce - Přídavná světla, vyšší plexi GIVI včetně deflektorů na ruce, kamera vpředu i vzadu.
Jelikož držáky na postranní brašny jsou bez náhrady vyřazeny z nabídky GIVI, tak jsem to vyřešil textilními.

Recenze

Krom zmiňovaných konstrukčních nedomyšleností, které jsem vyřešil “po Česku”. Světlo pod sedlem jsem vyřešil placatou LED čelovkou přilepenou pod sedlem. Brašnu na tunel stejně nepoužívám, protože mám díky prostoru pod sedlem, Top casu a postranním textilním brašnám GIVI, úložného prostoru až až. A na zrcátka stejně moc nespoléhám.
Jediný co jsem zatím nevyřešil, je to, co jsem ještě nezmínil.
Naprosto debilně vymyšlený otevírání nádrže. Ne že by nefungovalo, ale když si omylem otočíte klíčem ve spínače doleva, tak se víčko pootevře, ale ne natolik, aby si toho člověk všiml, a při odklopení sedla se to víčko sedlem ulomí!
To se soudruzi fakt těžce nesoustředili. U novějších modelů je to prý už vyřešené.
Jinak je to mašinka naprosto skvělá.
Ovladatelnost, brzdy a jízdní vlastnosti jsou dle mého soudu na úrovni motorky obdobného výkonu. Krom toho, že mezi nohama nemáte nádrž.
Pro spolujezdce je pohodlí nadstandardní. Šířka sedla, opěrka, výhřev řiti.
Krom pravidelné údržby (gumy, olej, filtry, svíčky) a dvou svolávacích akcí na brzdové trubky a napínák rozvodového řetězu servis zatím v pohodě.
Při svižném ježdění na hranici legálních limitů (i za ní) velmi slušná spotřeba 4,5l.
Po dvou sezónách ježdění celková spokojenost a už se těším na další.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
janpoko
janpoko napsal 04.01.24 v 21:09 10b.

Škoda, že s touhle řadou BMW už skončilo. Mám C400X a jako dobrý, ale 2 válce a větší výkon by se hodil. :)

dakars
dakars napsal 02.01.24 v 19:07 10b.

Díky za popis a info.

Více komentářů



TOPlist