Prostě na všechno. Kolem komína,do práce nebo na dovču do Itálie.
Motorka koupena od FIRMA:Nokamoto (Hradec Králové)
Výška jezdce: 169 cm
První dojmy - Lehká do ruky(nízké těžiště),dostatek výkonu na pohodu i předjíždění.Pohodlí i na delší cesty. Naprostý univerzál.
Motorku bych doporučil pro - Pro pohodovou jízdu kdykoli ,kamkoli.No a hlavně pro mě.
Recenze
Celosvětově jedna z nejprodávanějších Hond. Zatím nájezd cca 15000km a závady 0. Brzdy,podvozek, použité komponenty odpovídají jejímu zaměření a ceně. Úložný prostor a spotřeba jsou v motosvětě nedostižné.
Z doplňků jen praktické věci:
Zadní nosič a originál kufr 50l Honda
Boční tašky 2x21l
Blatník zad.kola
Ochranný polep ,,nádrže,,
Hlavní stojan+ rozšíření bočního
Ochr.rám
Stavitelné páčky spojky a brzdy
USB zďířka+nabíjecí držák telefonu
Vyšší štítek Honda
Kryty vidlic
Proužky na kola
Protože prvotní popis jsem trochu odbyl,přidám pár zkušeností,které jsem za tři sezony posbíral.
Začnu tím nejdikutovanějším,motorem.
Pro ty co NC nemají jasný palec dolů a naopak. Půl motoru z Hondy Jazz,nemá to otáčky,nemá to na 750 výkon. To všechno je pravda,ale pro majitele naprosto nepodstatná. Tahle motorka je univerzál se všemi plusy i mínusy a proto dokáže vše,i když nic na číslo 1. Spodový motor co nepotřebuje vysoké otráčky a nižší výkon dohání točivým momentem a je na klidné vyjížďky úplně v pohodě. Naopak mě baví,že ho při občsném blbnutí můžu ždímat přes celé otáčkové spektrum a přežít. Ani tak se ale nejde dostat přes 4l na 100km. Toprostě nejde. Kochačka je za 3,1 a úprk po dálnici s kuframa 150kou za 3,6. A to je při dnešní ceně benzínu paráda,o méně častém zastavování na pumpě ani nemluvím. Nevibruje a z výfuku (ano,skutečně má v pravo normální výfuk a ne pod motorem bandasku s klitorisem) jdou docela slušné tóny. Stovkou za 5 vteřin,stopade za 10. Komu je to málo,dál nečte.
Podvozek.
Vše je naprostá rozpočtovka. Ale vše funguje přesně akorát na to,na co tenhle bajk byl stavěnej. Brdy brzdí,tlumiče tlumí,klaxon troubí a světla svítí libově.Prdel se ozývá až tak po 150km.To spraví jedno cigáro a jede se dál.Jasně,tlumiče nejsou stavitelné a místo designové zadní vidle je kus černýho jeklu.Budu se opakovat,ale ono to i tak funguje. Prostě blbnu jen do vadnutí brzdy a na vesnickým tankodromu trochu zvolním. Přizpůsobím se tomu na čem a po čem jedu.
Obecně si myslím,že vypisovat se pod každým testem,jestli je to super mašina nebo šrot,je naprosto zbytečný. Žádná,fakt žádná motorka neumí všechno za 1.a vlastně špatná motorka vůbec neexistuje. To si jen my občas blbě vyberem.
Chceš si zajet na nákup? Ok. Razíš na Červenohorský sedlo jen tak se projet? Ok.
Dovolená v Rakousku? Ok. Záleží jen na tom kdo drží řídítka a kolik má mezi ušima.
Pekna zvazuji, ze si ji za rok nadelim k narozeninam . Chtel jsem se zeptat. Ty doplnky, treba stojan padaky USB, to jste kupoval orginal Honda, nebo nejaka druhovyroba?
Pěkné NCčko ta červená jí sluší. Hodně univerzální a spolehlivá moto. Tak ať dělá jen radost.
Skvělá volba
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Pěkná