Rychle, sportovně a pohodlně! Nejlíp po zadním.
Revoluční bílá velryba od KTM s maximální el. výbavou své doby.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: poměr cena/výkon/akčnost
Triumph Tiger 1200 XC: váha
Honda VFR 1200X Crosstourer: váha
Ducati Multistrada 1200: Přijde mi pro 2 normálni lidi malá. Jezdit sám tak ji mám doma.
První dojmy - První dojem byl samozřejmě z výkonu, o tom se tu asi nemusím rozepisovat. Verze SA-T 2015-2017. Dráty ale vepředu 19palc. kolo, semiaktivní podvozek 30l nádrž. Akční dojezd 450-500km na nádrž.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo chce zábavnou cestovní motorku
Doplňky na motorce - Kotouče od Tondy z motokotouče.cz... to byla asi nejlepší investice na motorce v životě ., oproti sérii je tam značnej posun. Měnil jsem to z důvodu kopání při prudkém brždění. KTM z let 2013 - 2018 s tím byla vyhlášená.
Výfuk Akrapovič
Zámek kotouče
Velké padáky
Rozšíření uchycení zrcátek - doporučuju!
Mlhovky
Recenze
Původně jsem si ke Caponordu chtěl koupit MT-10, Tuono V4 nebo 1290 SD...
Bohužel využitelnost, cenovka a už tak velký počet motorek mě nakonec vyslal směrem kompromisu a spojeni vysokého výkonu, zábavnosti a pohodlného cestování.
V době kdy toto píšu mám za sebou již 2 plné sezony a cca 20tis km.
Motorka má samozřejmě své velké klady ale i menší zápory.
To je tak když člověk hledá motorku která je kompromisem mezi 2 segmenty.
Největším kladem je motor, který podává neskutečný výkon ale zároveň není extra ucukaný a není ani užraný. Jezdím s tím v průměru za 5,7l/100km s batůžkem. To asi není úplně špatné od motorky se 118kw ne?
Léto 2023 jsem odjel s přítulkou v plné náloži Alpy (Rakousko, Itálie, Slovinsko).
Bez pár drobnejch 3tis km a tam byl průměr snad 5,3 i přes ty kopce.
Motorka slouží bez problémů, měním jen spotřebák.
Zatím vůbec nevím co bych si místo toho v SUV segmentu pořídil... Asi jedině Multistrádu.
Nejlíp se s tím cítím na na rychlejch utaženejch silnicích s dobrým asfaltem,
tam naprosto exceluje. Na rozbité silnici už je cítit ta tuhost (i v režimu comfort)
Normálně jezdím motor v režimu Street a občas přepnu na Sport.
Vždycky mě fascinuje, jak jiná ta motorka umí charakterem být.
Dost oceňuju funkci hillhold, s náloží a spolujezcem je to vděčná záležitost.
Vyhřívané sedačky jsou taky v Topu
Taky chválím, jen pro lepší zátah od spodu doporučuji
změnu kolečka z 17zubu na 16.
Karol
Borec.
Pěkný stručný a výstižný článek. Taky vlastním tento model KTM a jsem max. spokojený.
Super motorka ve správných rukou. Přeji pohodové km.
Super