PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Enduromagor
Vloženo 2.2.2024
Aktualizováno 17.3.2024
Zobrazeno 3 208x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Rychle, sportovně a pohodlně! Nejlíp po zadním.
Revoluční bílá velryba od KTM s maximální el. výbavou své doby.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: poměr cena/výkon/akčnost
Triumph Tiger 1200 XC: váha
Honda VFR 1200X Crosstourer: váha
Ducati Multistrada 1200: Přijde mi pro 2 normálni lidi malá. Jezdit sám tak ji mám doma.

První dojmy - První dojem byl samozřejmě z výkonu, o tom se tu asi nemusím rozepisovat. Verze SA-T 2015-2017. Dráty ale vepředu 19palc. kolo, semiaktivní podvozek 30l nádrž. Akční dojezd 450-500km na nádrž.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo chce zábavnou cestovní motorku

Doplňky na motorce - Kotouče od Tondy z motokotouče.cz... to byla asi nejlepší investice na motorce v životě ., oproti sérii je tam značnej posun. Měnil jsem to z důvodu kopání při prudkém brždění. KTM z let 2013 - 2018 s tím byla vyhlášená.

Výfuk Akrapovič
Zámek kotouče
Velké padáky
Rozšíření uchycení zrcátek - doporučuju!
Mlhovky

Recenze

Původně jsem si ke Caponordu chtěl koupit MT-10, Tuono V4 nebo 1290 SD...
Bohužel využitelnost, cenovka a už tak velký počet motorek mě nakonec vyslal směrem kompromisu a spojeni vysokého výkonu, zábavnosti a pohodlného cestování.

V době kdy toto píšu mám za sebou již 2 plné sezony a cca 20tis km.
Motorka má samozřejmě své velké klady ale i menší zápory.
To je tak když člověk hledá motorku která je kompromisem mezi 2 segmenty.

Největším kladem je motor, který podává neskutečný výkon ale zároveň není extra ucukaný a není ani užraný. Jezdím s tím v průměru za 5,7l/100km s batůžkem. To asi není úplně špatné od motorky se 118kw ne?
Léto 2023 jsem odjel s přítulkou v plné náloži Alpy (Rakousko, Itálie, Slovinsko).
Bez pár drobnejch 3tis km a tam byl průměr snad 5,3 i přes ty kopce.

Motorka slouží bez problémů, měním jen spotřebák.
Zatím vůbec nevím co bych si místo toho v SUV segmentu pořídil... Asi jedině Multistrádu.

Nejlíp se s tím cítím na na rychlejch utaženejch silnicích s dobrým asfaltem,
tam naprosto exceluje. Na rozbité silnici už je cítit ta tuhost (i v režimu comfort)

Normálně jezdím motor v režimu Street a občas přepnu na Sport.
Vždycky mě fascinuje, jak jiná ta motorka umí charakterem být.

Dost oceňuju funkci hillhold, s náloží a spolujezcem je to vděčná záležitost.
Vyhřívané sedačky jsou taky v Topu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Polakovic
Polakovic napsal 08.02.24 v 11:47 9b.

Taky chválím, jen pro lepší zátah od spodu doporučuji
změnu kolečka z 17zubu na 16.
Karol

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 03.02.24 v 12:26 10b.

Borec.

DRkář
DRkář napsal 03.02.24 v 10:18

Pěkný stručný a výstižný článek. Taky vlastním tento model KTM a jsem max. spokojený.

PSanec
PSanec napsal 03.02.24 v 09:51 10b.

Super motorka ve správných rukou. Přeji pohodové km.

callowsick
callowsick napsal 02.02.24 v 21:57 10b.

Super

Více komentářů



TOPlist