Je to mé druhé Gixero. Nečekaná koupě, která se naskytla v pravý čas.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - První jízda teprve bude,jen co přijde sezóna a s ní teplo a sucho. Do ruky padne určitě vzhledem k letitým zkušenostem s tímto modelem. Líbí se mi laďák,barva a doplňky. Nelíbí se mi, že laďák nemá homologaci. Originál jsem dostal k tomu,takže dobrý. Nějakej ten šrám tam je ale co už,to se dá napravit. Prvních 50 km l-) jen natankovat. jede super. Dobrej zátah, skvělý brzdy,motor hladkej chod a skvělý brzdný účinek. Jen ten laďák [lol] hrozného randál,to se nedá [lol] na tom nechceš jet. SC Project with no homologation.
Motorku bych doporučil pro - Pro kušený jezdce se sportovním duchem a výzvou okruhu v srdci, který chtěj motorku využít lépe než prekoňovaný litr ;-)
Doplňky na motorce - Padáky,protiskluzy na nádrži,plexi a závažíčka,kuwa laďák. Kryty vík motoru, pásky na rafkach.
Recenze
Tento stroj si vybralo mé srdce. zkušenosti mám deset let a 65.000 km. Po crashi v Sosnové s předchozí tou samou,mi začalo chybět do další sezóny. Jinak v záloze mám taky ještě své staré dobré SV650S 2002.
Zkušenosti jsou výborné. Skvěle se vodí. Miluje zatáčky,je jako štika ve vodě. Nepotřebuje příliš otáček,aby jela slušně a na provoz dostačujícně. Jakmile ji podržíš nad 10.000 otáček,měl bys mít životní pojistku. Je to zlé zvíře a stopadesát kobyl se projeví naplno. Ideální jsou klikaté silničky s perfektním asfaltem. Ala Německo. Co se týče provozu,má vše dostačující, i když záleží na stylu jízdy. Něco zkrátka neubrzdis ani se sebelepšíma brzdama. Vhodný je mít opravdu v dobrém stavu pneumatiky. To je důležité na každé moto,na této obzvlášť.
Nechutná ji pomalá drncava jízda. To bolí řidiče i stroj. Dá se to zvládnout ale trpí oba. Je supersport,tak potřebuje tomu určené tempo. Ale zvládne i podstatně odlišné podmínky. Já s ní dal i krušné krušné hory. Každá nerovnost je touhle motorkou předána řidiči do vlastních rukou. Je to tvrdý a křehký,tak opatrně na nějaký odvážnější enduro kousky . Je dobrý jet s tím aspoň 140,to už táhne a ruce jsou odlehčený. Nemá ráda popojíždění,kolony, zácpy, nerovný povrch,ucukanou a neplynulou jízdu. Ale zvládnout se dá leccos. To jsem si vyzkoušel na vlastní kůži. Úložný prostor žádný.
Poruchy vzácností,pokud je vyřešen naprosto nevhodné umístění relé,za chladičem. To vás může stát alternátor a nemilé chvilky s vybitou baterií. Lepší to vyřešit předem,umístit regulátor do airboxu a nevíte o něm. Co se cestování týče,je to o hlavě a pohodlnosti řidiče a taky míře magorstvi kamarádů
Nejdelší výlet jsem měl 800km za den. Tejden sem byl bolavej. Okolo 500km se dá zvládnout. Poslední dlouhá jízda před crashem byla 680km za den. Díky Mates .
Optimální nájezd na dovče je tak 300km denně.
Na okruhu je fantastická. Jezdil jsem deset let Sosnovou.
Labůžo. Jinak asi dle očekávání u těchto mašin.
O proti vyšším objemů je zde výhoda, že není tolik potřeba si hlídat plyn na výjezdech ze zatáček a jede super. při používání 4.,5. a 6. stupně se dá jet okolo 6l./100 km.
callowsick> to joooo, díky
Super GSX-R
…a ještě se ti hodí ke kulichu!
Kawalumpik> jojo jak píšeš. Taky ty delší jízdy zvládám hůř a hůř. Co je to ale proti 20minutam na okruhu
Tak trochu divoch, viď? Já už víc jak 400 km za den neudělám. Všechno bolí. Tak si to užij, dokud to jde.
Jo jo, tesat do kamene SRAnDy kopec.