Italka - design, vzducháč - láska , kardan - wow
Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Kdo tuhle partičku ze Sušice zná, moc dobře ví, že kozu si jinde prostě koupit nemůžeš;)...
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Po vyzkoušení si na orlím srazu na Lipně a po ujetí bídných 30 km následovalo ještě ujištění u Honzi, Jirky a Vendulky v První kozí, že tohle je opravdu moje další kozička do stáje a o barvě bylo rozhodnuto asi již předem... Prostě láááááska ;)
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv;)!!
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, padáky, držák telefonu, svody Mistra, koncovka Agostini
Recenze
Již tři roky mám mojí milenku Moto Guzzi V7 Carbon, s kterou jsme se vydával i na delší cesty (400-500km žádný problém), jenže něco tomu chybělo (ok, pohodlí na cestovních endurech je fakt neporovnatelné) a nechtěl jsem mít na Karbónu za pár let 100.000km, tak jsme se rozhodl pořídit mé vésedmičce mladší, ale větší a silnější sestřičku a když tomu napomohla zrovna akce -30tKč dolů na nový stroj, neváhal jsme a už jsem žhavil telefon do chlívku v Sušici do První Kozí a 4.8.2023 jsem si jí vyzvednul (foto je ze dne předání;)).
Pak následovalo zajíždění do 1500km, což by normálně byla nuda, ale mě to stejně bavilo;) a po servisu jsem se konečně mohl rozlétnout, nicméně už na to zrovna nebylo počasí, takže začnu pořádně až letos na jaře...
Ovladatelnost motorky je příkladná, do zatáček jede jak po kolejích, pohodlí je super, brzdy na mě totálně dostatečné a to samé mohu říct i o výkonu motoru. 80HP je pro mě, který nemá rád dálnice, dostačující (nicméně i po dálnici se dá upalovat poměrně svižně).
Někdo zmiňuje turbulence do helmy při vyšších rychlostech na dálnici - já při mé postavě 175cm s tím nemám problém.
To samé lze říci o výšce sedla. Mám standardní a nedělá mi problém stát na křižovatce s oběma nohama na zemi, i když ne plnou plochou nohy. Zkoušel jsem i snížené sedlo, ale nesedlo mi :))... Je sice snížené, ale dole zase rozšířené, takže spíše se vám roztáhnou nohy a efekt žádný - aspoň já to takhle měl, takže jsem ušetřil;)...
Charakter a zábava je klasickou kombinací itala, vzducháče a kardanu - baví mě ten stroj neskutečně, cestování je fakt pohodlný a dle kamarádů co mají stejnou a cestují ve dvou, i tohle TT splňuje na jedničku...
Instalace vyhřívaných haftů a padáku byla už při vyzvednutí nové mašiny a tedy
teď jen vyměnit svody a koncovku a už se nemůžu dočkat jara, až vyrazíme vstříc novým zážitkům;)...
Díky za super popis obou tvých motorek. Asi jsi jeden z mála, kdo tady má V7 i V85, nechce se ti napsat nějaký srovnání?
Skvělá mašina
ať slouží, je opravdu moc hezká a úvodní fotka je super
Jj užívej oba orla ???