PROFIL MOTORKY

Jawa 50/20 Pionýr (1972)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Targus
Vloženo 7.2.2024
Aktualizováno 18.2.2024
Zobrazeno 480x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tradiční Povážský Drak v netradičním tuningu

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Když mi přistál před dílnou, hned mne upoutala vytuněná karosařina. Jmenovitě: žábry v předním blatníku, revmaplechy "připnuté" na bříško z Jawy 21, odkládací schránka pod uzamykatelným sedadlem. Bylo vidět, že před prasákem, který pincka zkrosil a připravil jej o noty, vlastnil tento strojek někdo, kdo ho měl rád a dokonce i uměl něco udělat rukama.

Motorku bych doporučil pro - Pro blázny, kteří nechtějí jezdit a mají rádi špinavé ruce.

Doplňky na motorce - Doplňky v podobě tmelem opatlaného klaksonu a masky rozvrtané do podoby ementálu šly do kbelíku se šrotem.

Recenze

Jeden pán po mně chtěl abych zas napsal nějaký cestopis, takže namísto cesťáku předvádím blbého a trapného pincka.

Tento stroj nepředvádím proto, že by mi snad říkal "pane", nýbrž pro jeho netradiční "tuning".
Začneme od začátku. Známý mi ho shodil před dílnou s následující žádostí:
1/ udělej NĚCO s předním kolem (lítalo do stran asi 8 cm)
2/ udělej NĚCO - JÁ NEVÍM CO - aby to jelo.

Udělat vidli není problém - kasal jsem se. A rozchodit fichtla dokáže i můj desetiletý vnuk!
Poprvé mne přešel humor, když jsem viděl, že v motoru není svíčka, podruhé jsem se poškrábal na hlavě, když jsem rozebral vidlici.
Takže pak už vše probíhalo klasickou cestou. Nejdříve vidlice, pak Palermo v elektroinstalaci, nakonec válec a píst. Klika vypadala docela k světu a po montáži nové spojky jsem několikrát propláchl převodovku naftou a pincek započal dokonce i řadit.
Skvělé.
Jenže pak se známý přišel podívat, jak nám to jde (šlo to velmi blbě, neb jsem doma jen o víkendech, a to mne ještě můj syn Pinocchio zásobuje jinými střepy), načež padla řeč o postavení tohoto draka na nějaké doklady. Což je problém, protože v cestě stojí nesmlouvaví soudruzi na STK.

Takže druhé kolo a:
- brzdy,
- řetězová sada
- tachometr,
- nové tlumiče,
- vybarvení nádrže,
- stojan a stupačky,
- znovu elektrika,
- renovace světlometu,
- neohnutá řídítka a předpisové páčky,
- použitelně se tvářící výfuk,
blablabla, však to znáte...

Nakonec vzrušená diskuze, zda nový lak, protože do barvy už šla původně chromovaná maska a přední vidlice.
Načas jsem od problému utekl výmluvou na to, že neumím tak dobře vyklepávat, abych si dovolil pustit se do rovnání a tmelení revmaplechů.
Takže další zima to jistí...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hikafima
Hikafima napsal 31.03.24 v 09:53 10b.

Líbí se mi to, pro koho je podle tebe motorka určená a taky skrytý sejf.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 14.02.24 v 10:12 10b.

Že to nehodíš do škarpy. Když, tak napiš kam.

pali3x
pali3x napsal 07.02.24 v 19:53 10b.

Ďalší zachránený veterán
Dokáže aspoň "pán" oceniť prácu šikovných rúk človeka, ktorý tomu rozumie?

Ináč... Mať manželku, ktorá toleruje manželovi, ktorý je celý týždeň mimo dom víkendové opravy motoriek... Tak to teda klobúk dole

berry78
berry78 napsal 07.02.24 v 15:35 10b.

Ten tajný kaslík je ultimátní ... to jsem ještě neviděl stejně jako ty vkusně implementované revmaplechy .. ty jsou také dost cool

Více komentářů



TOPlist